Söndag

 
Så vaknar vi upp denna söndag till 3:e advent och lucia. Helt galet
vad fort månaden har gått! Nu är vi halvvägs in i december och om 11
dagar är det julafton. Hur sjukt?
 
 
Min söndagsmorgon har börjat precis som söndagarna alltid gör, med
ett benpass på gymmet. Även duschen är avklarad och nu kokar jag
ägg. När de är färdiga ska frukosten intas framför julkalendern Mysteriet
på Greve
holm, det har blivit standard på mina lediga dagar. Vet inte
vad jag ska göra idag, har inga direkta planer. Hade tänkt städa men
gjorde det i fredags istället så slipper det idag,skönt. Förutom att för-
bereda inför veckan tror jag det blir en lugn dag i soffan.
Vad gör ni denna tredje advent?

Kommentarer
Postat av: Jhennifer

Grymt bra jobbat! Själv blir det lite plugg men även julbak med farmor och farfar :)

2015-12-13 @ 10:24:14
URL: http://jhennifer.myshowroom.se/
Postat av: Petra

håller med dig tiden har gått varsinigt fort.

hoppas du får en mysig 3 advent och lucia.

ja så är det.

aha okej det r det som är nackdelen man får en ful utväxt. ja färgade med håret rött en period mellan 5 an och 6an sen sa min mammas kompis jag var lik Julia Roberts så då slutade jag färga håret rött

vilken av dessa nyanser tycker du lag ska välja?

Tycker mest om 1 men alla är fina haha så har svårt att bestämma mig

2015-12-13 @ 11:11:32
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Lis Mari

Jag har just sett om Mysteriet på Greveholm en gång till ^^ Jag älskar den och för mig är den julstämning, trots att den handlar så lite om julen :D

Jag trodde du var äldre än jag, haha! Jag är 26 i år.

Jag förstår att det tar tid för huvudet och kroppen att hinna ikapp. Jag har också "förbjudna" maträtter av andra skäl - också psykiska skäl, men det handlar mer om skräck för bakterier och baciller än om hjärnspöken skapade av det här smaltänket. Jag tycker hur som helst att du är din egen hjälte, som lärt dig förstå att vissa tankar är just hjärnspöken och att du motverkar dem. Du är duktig!

Idag har jag stooooorstädat och det var jätteroligt. Jag gillar att städa för att se hur det varje minut blir renare och renare och snyggare och snyggare. Jag har rensat skåp och lådor, sorterat och organiserat och fixat. Det känns verkligen som en lättnad :)

2015-12-13 @ 14:40:57
URL: http://lismari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0