Saker som hänt/som jag gjort 2015

2015 börjar närma sig sitt slut och som alltid ska jag göra en
årsresumé, håller på att knåpa ihop den just nu. Men jag tänkte
i detta inlägg punkta upp några saker som hänt eller som jag
gjort under 2015.
På ett år hinner det ske mycket, detta ↓ är lite som hänt mig.
 

Jag har ökat i muskelmassa en hel del vilket jag är jätteglad över!
 

I somras utsattes jag för ett brott och polisen kopplades in då
jag gjorde polisanmälan. Så under sommaren och hösten har
det varit polisförhör, identifiering och mycket runt omkring.


Efter många månader med hård arbetsbelastning och stress
blev jag utbränd och "gick in i väggen" i augusti. Kroppen orkade
inte längre varken fysiskt eller psykiskt.. Var sjukskriven på heltid
i två månader, och sen oktober har jag arbetat 50% och gör det året
ut. Om det blir längre vet jag inte, det beror på hur jag mår i januari.

 

I mitten av oktober sa jag upp mig från min anställning i Borås
eftersom jag blev erbjuden jobb i Kalix på min förra arbetsplats.
I januari flyttar jag alltså tillbaka till norrbotten och kommer nära
släkt och vänner igen efter 2 år ifrån dem. Så mysigt!


Besökte Varberg för första gången i oktober. Vilken fin stad!


Träningen har gått riktigt bra hela 2015! Kroppsligt har jag
utvecklats massor och blivit starkare, fått mer muskler och ökad
kondition. Men jag har även utvecklats inom träningen med teknik,
övningar och har mer teoretisk kunskap. Gladast är jag över
musklerna och att jag tar 154 kg i benpress!

 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

En del saker roligare än andra, förstås.. Men jättekul att du märker skillnad från träningen :) Det gör ju att man vill fortsätta såklart :D Det är galet vad man kan göra med kroppen genom att mixtra träning & mat :)
SV: Tack snälla :) Ja det var verkligen så mysigt!
Ja jag har sett dina klappar på både bloglovin och så skrollade jag ner nu haha :) Kul att se & hoppas du är nöjd. Jag kommer inte lägga upp bild på alla mina klappar .. får lite dåligt samvete men har lagt upp några :D

Men ger det sig aldrig?? Eller hur är det nu? :)

2015-12-26 @ 17:15:47
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Carolina Thoor

Roligt att läsa ju! Men vad härligt att få jobba och bo närmare släkten/familjen men tråkigt det där med polisanmälan. Oavsett vad det var för ett slags brott är det aldrig kul att få identifiera, även ifall personen inte ser dig då du gör det :P

Sv; ja, det är riktigt mysigt med uppesittarkvällen. Hos min moster brukar vi alltid ha en massa julgottis så som mozartkulor, renbakelser, rocky roads med mera. Super gott! Hemma brukar vi göra ungefär detsamma, men inte ofta som vi gör det utan min mammas släkt faktiskt ^^,

Jag hade den outfiten på julafton och dagen efter. Super fin outfit! :D

2015-12-26 @ 17:53:14
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0