Onsdag

 
Det känns overkligt men idag är sista arbetsdagen i Borås!
När jag går ut från kontoret 11.30 är det för sista gången. Efter två
roliga men också tuffa år är det nu slut. Det känns lite konstigt men
samtidigt skönt. Nu väntar tio dagars ledighet innan jag börjar mitt
nya jobb i norrbotten den 11/1.
 

På jobbet blir det att avsluta ärenden, packa ner saker som jag
har kvar etcetera. Sen ska jag till gymmet och köra ett axel/rygg-
pass innan jag ska flyttstöka här hemma. Medan jag är på jobbet
kommer en second hand-butik och hämtar alla möbler som jag
inte ska ta med till norr (dvs. sängen, sofforna, tv-bänken, sidobord
och bokhyllorna), så när jag kommer hem är det tomt i vardags-
rummet, haha. Kvällen kommer ägnas åt flyttstök som sagt,
städa vardagsrummet och sätta dit alla flyttlådor så de är på ett
samlat ställe. Vi har att göra med andra ord!
Hur ser er onsdag ut?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Härligt att det är sista arbetsdagen idag. Vad spännande! Ta noga farväl idag och hoppas att det kommer att bli den bästa dagen på året! :D

Sv; ja, det var riktigt gott med Grekisk buffé. Jag oroar mig för att vi ska vara på stan. Visserligen är vi fem-fyra killar och jag, men det är otäckt i stan så sent på kvällen vanligtvis, nu ska vi vara där på nyår xD

Jaså haha. Men brukar du lyssna på dem mer eller mindre? ^^,

Vi säger ugnspannkaka här med hihi ;) men ibland får jag för mig att säga tjockpannkaka också. Säger nog båda två ^^,
Ja, det är riktigt gott! :D

Vad roligt! Ja, det finns många. Min ångest har inte dykt upp ännu (tack och lov för det!) men kanske på nyår dyker det upp och då får jag chansen att måla i hehe :D tänkte spara tills att jag får den, eller så är det smart att börja så att undvika ångesten? ^^,

Skönt att du inte har stött på honom så mycket sen rättegången med mera :)

2015-12-30 @ 08:34:34
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Lis Mari

jag färgar lite då och då jag, just för att du vet ju att det trillar av till slut ändå ;P Så varför inte liksom ^^

Tröjan på bilden är antingen från H&M eller Nelly, en billig sak som är en så att säga replika av en från By Malene Birger. Så "the real deal" finner du på By Malene Birger, om du har lite extra stålar i fickan ^^

Jag förstår det, när det är något du gör så mycket och som du numera mår så bra av, det kan inte vara kul att måsta uggla hemma då. Men flyttstökande är ju underbart kul och givande och i sig som ett och annat träningspass faktiskt, så det kommer nog gå fint att hålla dig borta ett tag :)

2015-12-30 @ 10:29:40
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Härligt för dig med sista arbetsdagen och roligt med ny utmaning i livet :D.

2015-12-30 @ 13:53:33
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Caroline

Kul med flytt, spännande tider som väntar för dig! :)

Sv; Nej har har lite oflyt tror jag, Nocco julmust verkar inte säljas nånstans på nätet längre :3

2015-12-30 @ 14:29:35
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0