Onsdag

 
Sovmorgon (fast jag vaknade tidigt), gympass, avskedsfika
och sista
arbetsdagen denna vecka. Ni hör ju, det här blir en
kanonbra onsdag! Jag börjar jobba först klockan 12 idag och
ska bjuda på avskedsfika under eftermiddagen. Så igårkväll
bakades det här hemma och resultatet blev en glutenfri snickers-
kladdkaka, yummie. Ska även bjuda på lussebullar och peppar-
kakor, och klockan 16 får jag helg eftersom jag är ledig imorgon
och på fredag. Wiie!


Men innan jag beger mig av till jobbet för ett eftermiddagspass
och fika ska jag mysa här hemma en stund. Jag har nyss varit
på gymmet och kört ett axel/ryggpass på 2h. Underbart!
Nu ska frukosten intas och som varje ledig morgon så blir det
framför julkalendern Mysteriet på Greveholm.
Hoppas ni får en bra onsdag för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: VERONICA - fashionblog

Men så härligt! Vilken underbart start! :) Ha en toppen dag fina du!

2015-12-16 @ 09:25:09
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0