Onsdag

Mitt och Saras kontor.
 
Dags för dag 2 på vårt nya kontor! Igår var det kaos hela dagen..
Byggarbetarna var inte färdiga med lokalerna så de slipade, sågade,
borrade etcetera vilket lät himla mycket! Var massa bråte och flytt-
lådor överallt som skulle till andra lokaler och våra saker kom aldrig
under morgonen som det var tänkt så vi kunde inte arbeta eftersom
vi inte hade några saker. När jag gick hem 11.30 hade ingenting
kommit ännu, men jag hoppas att sakerna är på plats idag så jag
kan packa upp och börja jobba. Blev sjukt trött av allt ljud igår så är
orolig att det kommer vara så tills bygget är helt klart.


Vid lunchtid när jag slutat jobba ska axlarna och ryggen få sig en
omgång på gymmet. Hoppas passet blir lika bra som förra veckan!
Sen väntar en myskväll med One Tree Hill, julkalendern Mysteriet
på Greveholm
, caseinpudding och gos med Diesel.

Kommentarer
Postat av: amanda

Jobbigt med kaos :/

2015-12-09 @ 07:46:04
URL: http://liindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0