Nicky Jam feat Enrique Iglesian - El Perdon


Kommentarer
Postat av: JoJo

jag är fortfarande helt kär i den här låten! :D

sv; det är en fixerings spray som håller sminket på plats ^^

ja jag håller med om att det är kul att kolla bak i arkivet bland gamla bilder ^^ kul att ni valde att vänta med att öppna julklapparna till julafton :) jag byter julklappar med två vänner som bor uppe i norr och vi öppnar dom också på julafton. så vi skickar dom alltid med posten så att dom är framme innan julafton ^^

jo jag vet ju dom vanliga smakerna på friggs riskakor. dom 'gamla' eller vad man ska säga :P men måste ju säga att dom med chiafrön och havssalt är grymt goda! :D funderar på att prova nån av dom andra nya smakerna också ^^

jag hoppas att det kommer bli en bra och mysig jul i år. är lite lunga besked nu inom familjen. kan ta det på fb om du vill veta vad som händer. <3 ja dom skiljde sig när jag var 15 år. låter som att du och din mamma kommer få en mysig jul tillsammans. kul att nästa jul kan du fira med släkten uppe i norr igen :D ska du inte fira nåt med j?

2015-12-16 @ 20:02:32
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0