Måndag

 
Helgen är över och en ny arbetsvecka är här med en ny arbetsplats
dessutom! Idag är nämligen sista dagen som vi handläggare sitter på
stadsdel Norr, från och med imorgon kommer vi sitta på stadsdel Väster
eftersom handläggarna i Borås slås ihop. Tycker det känns tråkigt att
lämna stadsdels Norr-huset, det har ju varit "mitt" hus i två års tid och
man har lärt känna alla andra professioner som jobbar där, café-
personalen, planerarna osv. Men nu är det sista dagen i det huset..
Jag kommer bara vara där en timme på verksamhetsmötet innan jag
ska till Previa. Alla handläggare ska bli intervjuade av någon psykolog
om arbetsbelastningen, måendet osv och idag är det min tur.


Senare under dagen blir det ett biceps/tricepspass på gymmet och
eventuellt matlådefix. Igår flyttpackade jag lite medan tvätten snurrade
så slipper göra det idag, skönt!
Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Tråkigt att ni ska flytta! Men det blir nog bra ändå, och du blir ju inte alltför långvarig ;)
SV: Japp träning hjälper alltid! :D Bästa medicinen :)
Haha nää förstår att du inte vill träffa henne haha. Men han har väl förhoppningsvis också stake och kan säga ifrån får jag hoppas ;)

Jag tycker Solsidan är himla roligt :D och igår var det verkligen bra haha, det är verkligen en låtsasvärld där ibland ;D

Ja Helena är härlig! Men ibland kan hon bli lite too much men hon är ju härlig ändå :)

2015-12-07 @ 10:31:32
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Netti Starby

Vad bra att ni får träffa en psykolog och hoppas allt går bra! Kram

2015-12-07 @ 10:37:45
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: JoJo

åh så fin bild på dig vännen! <3

sv; jag håller tummarna att du och din mamma hinner se filmen på bio :)

jag fyndade lite på marknaden igår. blev bara ätbara saker. haha! saffransskorpor, knäckklubba och marsipantomtar ^^ sen köpte jag även ett te som mormor ska få i julklapp.
usch jag skulle också behöva tvätta ;o

haha ja men precis. man kommer inte långt i Finland bara på att kunna färger och vad man heter xD kul att du också kan första raden i imse vimse spindel! :D haha!
ja jag har också glömt bort vissa siffror, men kanske kommer ihåg dom om mamma hjälper mig lite på traven :P

usch då! jag hoppas att det bli bättre för dig snart. du jobbar inte 100% än va?

kul att du och johan hade det så trevligt när ni sågs :) jag förstår att ni var väldigt ledsna då ni skiljdes om ni inte vet om eller när ni kommer ses igen. jag håller tummarna i alla fall att ni kommer ses nån gång igen :) ah i see. jag förstår hans nya tjej att hon inte vill att ni ska ha kontakt men samtidigt så förstår jag ju er också om ni vill fortsätta ha kontakt med varandra. är lite svårt sånt där. :/

2015-12-07 @ 12:10:28
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0