Måndag

Arkivbild från 2012.


Måndag är här vilket betyder jobb igen efter tre dagars ledighet.
Men någon längre arbetsvecka blir det inte, jobbar bara måndag till
onsdag, sen är jag ledig igen. Skönt! Det är bara 9 arbetsdagar kvar
tills jag slutar här i Borås och inte en enda hel vecka utan jag arbetar
bara 3 dagar per vecka den tid som är kvar nu. Härligt!
 
 
Den här arbetsdagen lär springa iväg. Under morgonen är det som
varje måndag verksamhetsmöte, och sen ska jag ha avslutnings-
samtal med chefen. Tänkte försöka hinna med ett snabbt och
effektivt biceps/tricepspass på gymmet efter jobbet innan jag ska
fixa inför eftermiddagen/kvällen. Emma kommer förbi på fika och så
ska vi byta julklappar, myspys. Tror detta blir en bra måndag!
Hoppas ni också får en bra start på veckan.

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Hoppas att du får en bra måndag idag :) och jag hoppas att det kommer att gå bra på jobbet och att du och din kompis sedan får det roligt ikväll! Hur kommer det sig att du inte jobbar hela veckor, endast tre dagar per vecka nu? :)

Sv; jadå, min lördag var toppen även fast jag jobbade. Det gör inte så mycket egentligen att jag jobbar ett dagpass, gillar dock inte kvällspass men ibland går det an! :)

Nej, det är precis det alla andra säger då jag nämnde vad det gamla jobbet sade om mig. Dem bara gapade, eftersom att jag är inte intiativlös utan vet jag inte vad jag ska göra, stannar jag upp, tänker lite och frågar om jag inte är säker. Jag är inte intiativlös ^^,

2015-12-14 @ 09:31:15
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Låter som en riktigt bra måndag :)
kram

2015-12-14 @ 13:43:58
URL: http://ztinas.spotlife.se
Postat av: Erika

Vad härligt med en sådan kort arbetsvecka :)

2015-12-14 @ 17:06:30
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: JoJo

så fin bild på dig trots att den är från 2012 :) låter som att du har en mysig måndag! <3

sv; kul att du också har gjort den här listan :) är bara att hålla utkik efter att den publiceras då ;)

oj, fan vad bra pris det var på den då det var black friday! :D förstår att du slog till då ^^

jaha, finns det fler smaker? :) har noll koll då jag inte brukar köpa hem riskakor så ofta :P

förstår att du inte har någon söndagsångest då du bara jobbar tre dagar nu fram till du slutar. lyx ju! :) ja precis jag är ledig från 24/12 - 3/1 tror jag att det blir och sen är ju 6 januari röd också vilket är skönt ^^ ja jag tror att jag blir hos mamma under juldagarna. men ska även träffa pappa på förmiddagen på julafton och sen hem till mamma och sen slutar vi julafton hemma hos mormor :) hur kommer din jul se ut vännen?

tack fina du! jag hade en mysig lucia :) jag åt söndagslunch med mina två bästa vänner och sen var jag hem till mamma och fikade och passade på att klippa brorsan med :) vad gjorde du själv igår? :) <3

2015-12-14 @ 17:24:11
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Lis Mari

Nu har jag bara tre dagar kvar. Puuuh!! Och det måste vara skönt på sätt och vis att dina nio dagar är upphackade, så att du får "långhelg" såhär på sluttampen.

Jag ser Mysteriet på Greveholm varje jul och skulle mer än gärna se Sunes jul också, men jag hittar den ingenstans :/

Nej, det är en av de stora nackdelarna med flytta: att det blir så himla himla hiiiimla rörigt. Som en lång väntetid av lådor och skit. Men då har du något himla kul att se fram emot :D

2015-12-14 @ 19:27:10
URL: http://lismari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0