Lördag

 
Att det har varit mycket den här veckan och att jag varit trött och slut
i både kropp och hjärna märks. Jag har somnat tidigt varje kväll. Men
nu har jag två dagar på mig att vila och sova ännu mer så förhopp-
ningsvis börjar jag må bättre och bli piggare snart.


Imorse när jag vaknade begav jag mig till gymmet för att köra ett
biceps/tricepspass. Älskar att träna de muskelgrupperna även fast
det var rätt tungt idag med all träningsvärk i axlarna och ryggen.
Blev lugnare tempo på cardion och inte så lång stund då jag fort-
farande känner av svanskotan, så försöker att inte påfresta den.
Nu ska jag äta frukost framför Jims värld innan det är dags att fixa
till mig. Johan kommer på besök då vi ska lämna nycklar och lite
saker till varandra innan jag flyttar upp till norr. Kommer hålla mig
inne hela dagen då det fortfarande blåser mycket och regnar.
Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Jhennifer

Grymt bra jobbat som tränar på! Hoppas svanskotan blir bättre. :)

2015-12-05 @ 10:19:40
URL: http://jhennifer.myshowroom.se/
Postat av: Petra

okej själv hejade jag på Martin.

ja hade en bra kväll ändå.

ja det blåste mycket i går och blåser idag med mn mildare som tur är

ja det regnar här med hos mig

2015-12-05 @ 12:22:13
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Har också hållt mig inne då det blåser och regnar.. puh. Börjar bli något tröttsamt ;) Hoppas vi får behålla strömmen även denna kväll & natt då jag är ensam hemma nu.
SV: Ja jag såg det här med att tågen var inställda. Fy så tråkigt för dem som jobbar på annan ort och skulle hem till familj för fredagsmys och kanske Idolfinalen.
Henrik jobbar idag som sagt, så jag har haft besök av min yngre lillebror :) Pappa bjöd på lunch och nu ska jag plugga lite tänkte jag =) Vad hittar du på ikväll? :)

2015-12-05 @ 16:31:56
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Erica

Jag har också bara varit inne idag! <3

2015-12-05 @ 17:49:45
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0