Lista

5 favoriter
Färg: Vitt, men gillar även svart och grått.
Årstid: Sommar. Sol, värme, gräs, solbränd hy - underbart!
Veckodag:
Lördagar då man är helt ledig från jobb.
Glassmak: Choklad, eller Ben & Jerry's half baked.
Tid på dygnet: Gillar 19/19.30-tiden, då brukar jag se The Big
bang theory & Halvåtta hos mig och äta kvarg med fruktsallad och
dricka kaffe. Alla tillfällen när man får äta är ju bra, haha

 


4 för tillfället:

Humör: Glad, jag har ju varit ledig idag och det är helg!
Frisyr: Uppsatt i en "My-frisyr" (boll/knut mitt på huvudet)
Nagellack: Ljuslila från märket Claudia.
Tid: 18.08


3 första:
Husdjur: Guldfiskar när jag var riktigt liten. Fy så tråkigt! Tacka vet
jag Kosmos (katt) istället som jag fick när jag var 6 år, hihi.
Piercing: Vanliga hål i öronsnibbarna när jag var 8 år. Annars så är
det helix (piercing uppe i örats kant där brosket är), den gjorde jag
när jag var 11 men var tvungen att ta bort den när jag var 15 på
grund av att jag fick en bula på baksidan av hålet.

Bil: Jag själv har aldrig ägt en bil. Men mamma hade en vit
saab när jag föddes. Sen när jag fick körkort var jag sambo med
Henke som då ägde en volvo s70 som jag körde med.

 
2 nej tack:
Mat: Lever. Fy sjutton!
Personlighetsdrag: Personer som är dryga och riktiga skryt-
månsar.

Kommentarer
Postat av: Petra

Intressant lista

Ja tassimo är väldigt bra och smidigt finns så massor olika kapslar.

Aha okej dör ser man har med många kapslar som jag ska göra slut innan jag köper nytt

2015-12-11 @ 20:56:32
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Vilken rolig lista :D Kul med fiskar ;) När jag växte upp hade vi en hund trots att mamma var pälsdjursallergiker. Och så mitt första egna djur var en hamster! Hahaha jesus :) Minns så väl vilket beslutsångest jag hade om han skulle heta Elvis eller Ludde.. gulligt va ;) Han var inte så charmig dock jag kan jag säga ;D

SV: Ja jag skulle säkert tycka om det så jag ska absolut testa :) .
Jo jag trivs ju med att plugga på kvällen men inatt blev det lite väl sent, även för mig ;D Men det mesta var klart ville bara lägga in referenserna så jag kunde skicka in på förmiddagen =)

Haha typiskt dig att vakna så tidigt ;) Men hoppas du haft en skön dag!

2015-12-11 @ 21:08:45
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

Varsågod

Ja håller med dig brukar också göra så om det är många som ska ha kaffe så brygger jag en kanna

2015-12-11 @ 21:16:39
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Christin

Gillar med den Ben & Jerrys... och Phish food.... de två är nog de bästa om man MÅSTE välja ;o)

2015-12-11 @ 22:19:51
URL: http://justlikecandy.blogg.se
Postat av: Elin

Härlig lista =) Älskar också korvstroganoff, så himla gott. Fast i och för sig älskar jag typ all mat, haha! =)

2015-12-12 @ 09:14:27
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: ♫♪ sandra

kul lista!

2015-12-12 @ 11:24:08
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: JoJo

rolig lista! :D håller med dig om att alla tillfällen när man får äta är bra. hahaha xD

sv; tack gumman det värmer verkligen ska du veta att jag kan prata med dig om du vill. kanske tar och berättar för dig på fb vad som händer i mitt liv just nu <3 du är guld värd ska du veta! <3

är bra att du blev så glad över paketet! hihi, för det var liksom det som var meningen också ;D

åh skönt för dig att det bara är 9 arbetsdagar kvar för dig där nu. :D lyx att du är ledig två dagar nästa vecka. blir du ledig fyra då sammanlagt med helgen? :) själv så har jag bara åtta arbetspass kvar innan lite julledighet! :D woho!

tog du dig en sovmorgon igår och hade en vilodag? :)
igår blev det först jobb som alltid på fredagar och sen blev det lite slapp i soffan för min del framför the vampire diaries. senare på kvällen var jag och j ut och tog oss en kall på stan :) det var trevligt ^^ hoppas du har en fin lördag vännen min! <3

2015-12-12 @ 13:49:07
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0