Julafton

 Gårdagens uppesittarkväll
 
Dagen med stort D är här: Julafton!
God jul på er alla läsare, hoppas ni får en bra och mysig dag!


Här hemma är det sjukstuga, både jag och mamma har en släng
av magsjuka.. Det började lite smått för någon dag sedan men
har blivit allt värre igår och idag. Inte skoj att må såhär på julafton!
Första året som vi firar jul på två eftersom vi annars brukar vara
hela släkten, men det ska bli mysigt ändå, trots att vi inte är krya.
Det är även min första jul med grönt gräs och plusgrader, jag är ju van
att ha snö och minusgrader, haha. Så ja, man kan ju säga att det
här blir en julafton att minnas: Vi firar på två, båda  har en släng av
magsjuka, det är grönt gräs och +7 grader ute.


Nu ska jag börja förbereda lite inför julmaten, tänkte steka köttbullar
och koka ägg innan frukosten. Hur mycket frukost vi får i oss är en
annan sak.. Under dagen blir det vila och se julfilm (och Kalle
såklart!) men även ordna lite julmat.Ikväll väntar julklappsöppning
och mys. Jag tror det blir en bra och mysig julafton trots sjukstuga.
Hoppas ni får en trevlig och bra julafton!

Kommentarer
Postat av: Petra

God jul hoppas får en fantastik fin dag kram

2015-12-24 @ 11:24:21
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Erika

Lät inte skoj, krya på er och jag hoppas ni får mysigt ändå :)

2015-12-24 @ 11:48:28
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0