Fredag

 
Oh my, vilken kamp det var att ta sig upp ur sängen imorse! Jag har
sjuk träningsvärk i armar, bröst och ryggen från veckans gympass.
Sen har jag även ömt i svanskotan efter onsdagens pass så det
var inte lätt att ta sig upp idag. Men tillslut lyckades jag!
 
 
Äntligen är det fredag och helgen väntar runt hörnet, endast fyra
timmars arbete är emellan. Idag ska i princip det sista från mitt kontor
packas ned i flyttlådor och sedan ska jag försöka skriva någon utredning.
Hade planerat ett cardio- och magpass på gymmet efter lunch men
med min onda svanskota är det inte någon bra idé. Klarar inte cardio
som det är nu, det smärtade för mycket igår. Så istället blir det nog ett
rent styrkepass med olika övningar och muskelgrupper, discofredag
helt enkelt. Ikväll väntar fredagsmys med bakning och filmtittande.
Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Oj vilken träningsvärk du har och det var evigheter jag hade så :-D Kram

2015-12-04 @ 06:45:53
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Hoppas du får bra timmar på jobbet och att träningen går bra sen :)
SV: jag hade inte gjort en sådan innan men H ska bjuda på fika på jobbet (för han har kört brandbilen för första gången förra veckan, å utryckning). Och de firar allt där på stationen så då ska jag baka den till dem =)
Nej men vad roligt med ett sådant julbord när det faktiskt finns gott som man kan äta av =)

Ja jag har haft en bra vecka, har inte varit inne så mycket på bloggen nu men är tillbaka nu :D

2015-12-04 @ 11:31:55
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

ja jag kom iväg till Göteborg i går gick på Alvedon hela dagen och kvällen så det gick bra.

ja det har hållit på med så i perioder skönt att du får hjälp med såna tabletter.

tyvärr får jag äta äta sådan tabletter min tarm men dessa tabletter som jag äter nu har hjälpt faktiskt

2015-12-04 @ 12:30:07
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Natalie Salazar

tack hjärtat <3
snygg du är!

jag hade också en kamp usch vill bara få sova ut känner jag men imorgon ska jag försöka sova ut lite längre iallafal :D

2015-12-04 @ 12:37:41
URL: http://natalies.se/
Postat av: Lis Mari

Jag fick ett återfall i sjukdom, feber och smärta överallt, det värker i hela kroppen, verkligen VÄRKER. Man ska banne mig vila så fort man är sjuk, inte skynda sig in på massa jobb och stoj igen.

Ja, jag förstår det, och det känns bra att jag orkade och vågade gå ner i tid.

Det låter underbart med fredagsmys! Själv är jag gräsänka och mår ju ruttet, å det blir bara massa sömn i soffan, kanske Gossip Girl en gång till.

2015-12-04 @ 13:02:42
URL: http://lismari.blogg.se/
Postat av: Sara

Så otroligt fint ditt hår är <3 Hoppas du får en mysigt fredagskväll,men kan ju inte bli fel med bakning och filmtittande <3

2015-12-04 @ 15:24:55
URL: http://finest.se/baakochmaat/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0