Fredag

 
En ledig fredag, det kan inte bli bättre! Ingen stress och ingen
mobil som larmar tidigt på morgonen, men trots det vaknade jag 06.15
och var superpigg. Vad gör man när man vaknar så tidigt och har
vilodag från gymmet? Jo, bakar glutenfria kladdkakemuffins! Redan
07.00 var de färdiga och all disk var undanplockad, haha.
 
 
Nu har jag förflyttat mig till soffan och myst ner mig i morgonrocken.
Tänkte se några avsnitt av Mysteriet på Greveholm och ordna en god
frukost. Under dagen ska jag ner på stan och uträtta ärenden, sen ska
det njutas av en ledig dag utan några måsten. Lovely!
Hur ser er fredag ut?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Mysigt med bak innan sju och sedan julkalender mys! Låter även som om du kommer att få en toppen fredag idag :) själv så jobbar jag ett kvällspass, så hoppas att passet går bra och att det kommer att gå fort. Avskyr att jobba kvällspass :(

Sv; ja, det var en riktigt mysig kväll igår med fika. Jag har ju fått ett vikariat på 100% så mamma ville fira lite eftersom att det är ju stort att jag fått ett första jobb nästan. Tyckte knappt att det första jobbet jag fick, betydde så mycket då jag endast kom dit 11 gånger och fått skit emot mig :P

Jag med! Speciellt då det är glassaktig cheescake. Super gott!

Jaså! Ja, den körsbärsbloms tvålen är underbar! Jag har också använt ett antal av deras tvålar, men minns allihopa nästan hehe :D

Mysigt med att få vara långledig :D

2015-12-11 @ 10:03:47
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh, jag älskar mysteriet på greveholm. Såg gott ut det där också. =) Jag ska bara ta det lugnt och äta god mat och mysa =) Kram

2015-12-11 @ 13:24:53
URL: http://elinbjorkander.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0