December-lista

1. Nämn tre positiva saker/ord om denna månad?
-
Det är årets mysigaste månad! Advent, lucia, jul och nyår är
såå mysigt tycker jag.
- Mamma kom hit 17:e och är ännu här. Vi har det jättemysigt
och roligt!
- Månaden har gått fort och bjudit på massa roligheter. Det har
varit en väldigt bra månad!

2. Vad har varit det bästa denna månad?
Att mamma kom hit i mitten av månaden och att vi hade en
bra och mysig julafton.

3. Vad har varit det sämsta denna månad?
Att jag har ätit mer onyttigheter såsom julfika och julgodis.
Men även att jag har varit magsjuk över jul, inte kul!

4. Bästa köpet denna månad?
Gymgrossisten-hoodien och svarta byxorna.

 

5. Sämsta köpet denna månad?
Haha typ.. listerin och tandkräm. Tråkiga men nödvändiga köp.

6. Vad vill du göra nästa månad som du inte gjorde denna månad? 
Träffa släkten. Har alltid firat jul med hela släkten ända sen jag
föddes men i år blev det inte så eftersom jag inte fick julledigt från
jobbet. Men nu är det inte många dagar kvar tills jag flyttar till norr
och då kan jag träffa släkten varje vecka. Så mys!

7. Vilken/vilka böcker har du läst denna månad?
Ingen, har inte haft tid och inte kunnat då böckerna är ned-
packade i flyttlådor, haha.

8. Vilka filmer/serier har du sett denna månad?
Ensam hemma-filmerna och Tomten är far till alla barnen
(standard-filmer varje jul), Sällskapsresan, julkalendern
Mysteriet på Greveholm, The big bang theory osv.

9. Bästa outfiten denna månad?
Har haft många outfits som jag tyckt om, bland annat denna
från julbordet med jobbet.

 


10. Lägg upp någon bild som du har tagit denna månad.

 
 Julbord med jobbet

 8/12 flyttade vi till nya lokaler och då blev det delade kontor.

 
Det brann i en lägenhet på mitt område.

Avskedsfika med fina vänner.

Jul på Liseberg
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det håller jag med dig om

Provade en sådan kofta när jag var i Göteborg och butiks beträdaren tyckte jag passade i den och att det var min still.

Ska önska mig pengar när jag fyller år av släkten och sen lägga undan lite pengar varje månad så jag få ihop till en kofta. Tycker du det låter som en bra ide?

Vet vilken storlek jag ska ha så kommer då skicka efter den på nelly eller någon annan liknade sida när jag

2015-12-31 @ 19:44:19
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack så mycket tycker inte om att vara i stan då jag tycker smällare är läskigt

2015-12-31 @ 19:45:04
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

:)

Jag tycker också det är fint men tycker det är läskigt när det smäller vill då vara inomhus när det smäller.

Samma här också så är väl därför jag tycker det är läskigt

Ja få hoppas drt går besked sparandet.


2015-12-31 @ 19:58:54
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: miningalinn

Verkar som en bra månad!(:

Sv: jo jag såg det. Väldigt tacksam att du vill hjälpa till. Ikväll är jag HD pojkvännen å hans familj. Vi har ätit god mat och ska åt och gå nu. Hur firar du?(: kram!

2015-12-31 @ 21:00:07
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Carolina Thoor

Alltid härligt att få läsa din lista! Jobbigt det där med att vara magsjuk, aldrig kul :/ och även skönt att din fina mamma kom ned och firade jul med dig fastän att du inte fick ledigt så du slapp vara ensam! :)

Sv; kul att du gillade inlägget! :D

Haha, kan tänka mig att du är lite ''ledig''. Ledig från jobb men du har som du säger fullt upp med annat så som flytten. Men det är skönt att bara kunna tänka på en sak och slippa tänka på jobb med mera. Så det måste vara skönt! :)

Jojo, så är det väl alltid. Det är en trygghet i sig faktiskt. Vi drog aldrig in till stan. Killen och jag orkade inte det, så vi drog hem efter en förfest eller vad man säger att det var hemma hos ena killen och gick sedan hem till hans mamma :) bättre det nästan även fast det var lite kämpigt med vissa saker! ^^,

Jaså haha! ^^,

2016-01-01 @ 08:39:27
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0