Bokat!

 Ska inte göra detta motiv men tycker det är snyggt.
 
 
Whoop whoop, igår blev det fastslaget - datumet för min tredje
tatuering! I början av november när tatueraren hade bokningsdag
för tatueringstider från januari och framåt hörde jag av mig till honom.
Igår fick jag äntligen en tid inbokad och det känns hur grymt som
helst! Är så himla taggad på detta! Motivet har jag haft klart länge
och sen i somras har även placeringen varit spikad. Nu är det inte
länge kvar tills jag har den tredje tatueringen på plats, så glad!
Men när det blir.. ja det märker ni!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Åh vad roligt med en till tatuering! Vad ska du göra hade du tänkt? :D och det skulle vara roligt om du kunde göra ett inlägg så att man kan se dina andra tatueringar. Har inte sätt dem! :D eller jo, ser ut som ett ''M'' på headern, men skulle vara kul om du berättade lite om dem med mera :D

Sv; ja, jag förstår det. Men lite grann är ju bättre än ingenting! ;)

Mysigt! Jodå, min måndag har varit bra också. Lite tråkigt att sitta hemma och vänta på killen så många timmar, men funkade :D

Jaså! Då förstår jag. Vad skönt för dig! :D

2015-12-14 @ 20:01:06
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: miningalinn

Oh, snygg!!(:
Är den på bilden du ska göra!?(:

2015-12-15 @ 00:18:50
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0