Årssammanfattning 2015 - del 3

Här kommer sista delen av årssammanfattningen för 2015,
detta rör september-december.
 

September
Var heltidssjukskriven även hela september på grund av utbrändheten.
I början av månaden var måendet precis som i augusti, hade ingen ork
och både de fysiska och psykiska problemen var kvar. När jag började
må lite bättre kom jag igång med träningen igen lite försiktigt. Hade inte
lika mycket ork som förut men att bara vara på gymmet var skönt och
terapi för mig. Jag fyllde år och det firades med Melissa och Emma. Sen
kom mamma till mig också och stannade till mitten av oktober. Vi var till
Göteborg och shoppade en dag i slutet av månaden, så kul! Träffade
även J under denna månad, men vi höll inte ihop mer än till november.

 

Oktober
I oktober började jag arbeta 50% men med anpassade arbetsuppgifter
eftersom jag fortfarande inte är frisk från utbrändheten. Sa även upp
mig från jobbet i Borås eftersom jag fick jobberbjudande från min f.d
chef i Kalix. Fick även tag i en rätt nybyggd lägenhet i centrala Kalix
som blev min, så glad! Många dagar under månaden var väldigt
jobbiga då jag knappt hade någon energi, ingen koncentration, huvud-
värk osv. Hade en ”dipp” i utbrändheten och det var inte roligt! Men som
läkarna sagt så går det upp och ner i tillfrisknandet och återhämtningen
och man får bakslag ibland. Oerhört jobbigt och tungt. Min lediga tid
spenderade jag med J och tränade. Var även till Varberg för första
gången i mitt liv.

 

November
Även denna månad var jag sjukskriven på 50% och läkaren sjukskrev
mig på 50% resten av året då jag inte ännu var frisk nog och behövde
mer tid för återhämtning och tillfrisknande. Träningen gick bra och jag
lyckades ta nytt PB i benpress på 145 kg, vilken lycka! Med bara två
månader kvar till flytten till Kalix så började jag flyttpacka och rensa
saker. Det var i november som flyttkaoset började, haha. Beställde
en soffa, soffbord och säng till nya lägenheten. I slutet av månaden
började jag julstöka med julpynt, julbak, julgodis etc. Hade även
adventsmys med Melissa med fika, chips och massa prat.

 

December
December, min sista månad som biståndshandläggare i Borås.
Arbetade 50% och hade en del att stå i på jobbet då vi handläggare
flyttade till nya kontor 8/12. Sen var det avslutningssamtal, intervju
med Previa etcetera. 16/12 bjöd jag kollegorna på avskedsfika.
Har även julbakat en del under månaden, så mysigt och gott!
Lägeheten besiktigades i mitten av månaden och mamma kom hit
för att fira jul med mig och stannar tills jag flyttar i januari. Vi har
varit i Göteborg och shoppat samt på Lisebergs julmarknad, varit
på bio, firat jul och haft det supermysigt. Har även haft avskedsfika
och bytt julklappar med Melissa och Emma eftersom jag flyttar om
några dagar. December har varit en bra och mysig månad, och nu är
det bara en dag kvar av detta år. Sen börjar 2016 och ett nytt kapitel
uppe i norr!

 

Kommentarer
Postat av: JoJo

hur fasen kan alla minnas vad dom har gjort under vilken månad under året xD hahah! jag har så kasst minne så jag minns inte alls vad som hände i början på året för mig x'D

sv; vi har inte fått så mycket snö, men kyla har vi fått däremot, vilket jag inte gillar. haha :P jag längtar redan till våren xD

nix jag har aldrig gjort nån årssammanfattning. vet inte varför. känns som att jag inte har nåt intressant att skriva om mina år xD

hur känns det nu då när du har gjort ditt sista arbetspass på jobbet? <3

2015-12-30 @ 14:35:57
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Boel

Intressant att läsa :)
Hoppas ditt 2016 blir bättre än 2015 <3

2015-12-30 @ 16:30:30
URL: http://musicwithboelish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0