Årssammanfattning 2015 - del 1

Årets sista dagar är här och det är dags att sammanfatta 2015.
Det har varit ett väldigt händelserikt år må jag säga, med många
positiva men även negativa händelser. Jag kommer dela upp
årssammanfattningen i tre delar, här kommer den första.

Januari
Tog tag i gymmandet igen efter att jag hade haft 3 veckors uppehåll
då jag var hos mamma över jul och nyår. Arbetade på som vanligt och
gick en 2 dagars MI-utbildning (motiverande samtal) genom jobbet.
Fick uppdrag av chefen att bli stödanvändare i vårt datasystem VIVA,
vilket innebar att det var jag som skulle introducera nya medarbetare
i systemet. Kul uppgift och en bra merit i CV:t!
 
 

Februari
Februari var en tråkig månad då jag och Johan skildes åt efter att ha
hållit ihop en lång tid. Men som tur var fanns släkten och vännerna
vid min sida när allt var jobbigt. Hade myskvällar med Emma och
Melissa. Träningen flöt på, jag började få tillbaka formen efter mitt
gymuppehåll. I februari var det även ett år sedan som jag flyttade
till Borås.
 
 

Mars
Även mars kändes rätt tung så jag spenderade mycket tid på gymmet
efter jobbet för att tänka på annat. På jobbet var det utbildning i social-
rätt och väldigt mycket att göra. I slutet av månaden kom mamma hit.
 
 

April
Påsken firade jag tillsammans med mamma och det var mys att ha
sällskap under högtiden även fast jag inte brukar fira påsk, men det
blev lite påskmat och gott fika i alla fall. Var även till Ullared och
shoppade med mamma och Melissa, en superbra dag. Färgade även
håret rött och blev så nöjd!
 
 
Imorgon kommer del 2 av årssammanfattningen!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag gillar verkligen såna här årssammanfattningar! :) MI-utbildning har jag gått lite halft. Eller inte en ren MI-utbildning, men vi hade föreläsning och tillhörande uppgift om det i typ termin fem när jag pluggade. :)

2015-12-28 @ 15:01:34
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: miningalinn

Roligt att se tillbaka på året!(:

Sv: jag äääälskar popcorn så det går åt!!(:

2015-12-28 @ 18:21:31
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Dessa årssammanfattningar är så roliga att läsa :)
Hoppas du får en trevligt kväll!
kram

2015-12-28 @ 18:49:43
URL: http://ztinas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0