Torsdag

 
Holy macaroni! Vet ni vad? Jag hade en rätt lugn arbetsdag igår.
Det hör inte till vanligheterna nu när det är semestertider och jag
är ensam handläggare på fyra områden. Jag håller tummarna för
att denna dag blir likt gårdagen så jag hinner skriva utredningen
efter dagens besök. Det var inte bara på jobbet som jag hade det
lite lugnare igår utan även hemma. Hade vilodag från gymmet och
istället myste jag hemma i soffan och läste en tidning. Ikväll är det
back to the gym som gäller och jag ska riva av ett biceps/triceps-
pass hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Skönt med en lugn arbetsdag igår. Hoppas dagens arbetsdag också kommer att bli lugn! :)

Sv; jaså, okej. Vad kul att kunna hjälpa andra även fast att man inte behöver vårda dem. Det skulle jag kunna tänka mig göra! :D

Okej, vad kul! :D hoppas du också kommer att få något av dessa saker om inte alla! :D

Jaså hehe! :D
Ja, det är tur att jag har min lilla Niclas. Han säger själv att han älskar hur jag ser ut nu, smal men har en utåtputande mage. Och det stör varken han eller mig, vilket gör mig glad. Något som någorlunda skulle störa mig är mina lår. Dem börjar bli lite stora! :/

2015-08-13 @ 08:17:43
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0