Söndag

 
Godmorgon söndag! Har ni något särskilt som ni gör på söndagar?
För mig innebär söndagar ett benpass på gymmet och tvättande,
det är standard på veckans sista dag, haha. Benpasset och
1 timme cardio på gymmet är avklarat och nu ska jag strax inta
frukosten innan det är dags att tvätta. Under tiden som maskinerna
snurrar ska jag sitta ute på balkongen och sola och läsa. I övrigt är
dagen oplanerad, ska försöka vila upp mig inför kommande arbets-
vecka som lär bli väldigt hektiskt..
Hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Låter mysigt med benpress, även fast jag själv inte förstår mig på träning men för en person som gillar sådant är det ju positivt! :D

Sv; ja, det var super gott med hemmagjordpizza! Vi hade champinjoner, paprika, salami och pizza ost blandat med mozzarella ost. Gott!
Ja, fast and furiuos filmerna är super bra!

Jag ska söka jobb och börja jobba på något sjukhus eller liknande. Vet fortfarande inte vad jag vill bli. Lite sugen på socionom men vet inte om jag klarar utbildningen det vill säga. Så jag ska nog först och främst jobba lite och komma in i arbetet så får vi se lite senare! :)

2015-08-09 @ 09:14:48
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Sv; ja, jag menar nog benpass hehe. Hur får man ens motivationen till att träna? Känner inte alls för att träna. I och för sig ska jag och killen promenera samt gå på utegymmet (där gör jag inget) idag, men känner inte riktigt någon motivation :P

Ja, den var super god! Jaså, gillar du inte champinjoner? :)

Okej, men hur många poäng ungefär måste man ha? Och vilken typ att matte måste man ha gjort och pluggar man matematik under tiden till socionom? Kan du inte berätta lite? :)

2015-08-09 @ 09:28:29
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Jag skulle nog kunna beskriva din söndag rätt bra faktiskt =D Hihi. Vi gör inget speciellt på söndagar, god frukost och bara är, om vi inte jobbar förstås. Men just idag är vi lediga :)

SV: Nä gillar du inte att dansa?? :( Jag älskar det :D
Låter toppen med solning under tiden som tvätten tvättas haha ;) Solen skiner här med men vi har mer sol om några timmar på balkongen :)

Det lät också skönt det :) Hoppas du får en härlig dag! =)

2015-08-09 @ 10:46:35
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

sv ja det var kul

tack detsamma

2015-08-09 @ 13:37:42
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

:D

härligt att höra

inte så mycket har mest chillat vad har du själv gjort?

2015-08-09 @ 20:42:32
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0