Seskis del 5 - övriga dagar del två

Nu kommer sista delen med text om min semester i norr.
21 juli hade jag och mommo namnsdag så då åkte vi till korttids-
boendet där hon vistades för att hälsa på och fira dagen tillsammans.
Vi skrapade lotter, fikade tårta som J gjort och hade det trevligt. Så kul
att se mommo igen då det var 7 månader sen sist! Besökte henne
flera gånger under tiden jag var i norr, men nu ser jag inte henne förrän
om 1 år..

 

Övrig tid på Seskis har jag spenderat med släkten och njutit av
sällskapet, fiskat en hel del, solat när vädret tillåtit (vilket inte har varit
såå mycket..), promenerat och njutit av ledigheten. Nu dröjer det 1 år
innan jag åker upp till släkten igen men som tur är kommer mamma
till mig i slutet av september.

Kommentarer
Postat av: Minna

Sv:Bananbollar åå det ska jag också göra någon dag.

Ja verkligen! Jag gillar fröknäcke med tomat och örtsalt

2015-08-14 @ 14:16:41
URL: http://Mittkokoshjarta.spotlife.se
Postat av: JoJo

vad kul att din mamma kommer och hälsar på i slutet september! :D

sv; ja jag tycker att den är riktigt snygg, den kommer användas en del till hösten sen :) åh har du? det inlägget måste jag helt ha missat, var det längesen? :P

jag har en rosa jd- med dragkedja som jag köpte i tallinn förra sommaren :) vill också ha med dragkedja och inte som huvtröja när det kommer till hoodies :)

nej det är inte många dagar, men är många timmar per dag då däremot :) är så pepp, det får gärna bli sista augusti nu fast ändå inte. för då är sommaren typ slut. :P

tack gumman! jag försöker vara duktig i alla fall :) är sjukt jobbigt när man får chokladsug. haha! vad duktigt av dig att du har hållt dig ifrån allt det under veckan :) men förstår att du inte kunde tacka nej till pajbiten när hon kom med den till dig. en dag med 'cheatmeal' tycker jag är ett bra mål :)

förstår fullständigt att du är arg och besviken på honom! har du rätt att vara också! usch, hoppas att du inte försöker tänka på det så mycket under helgen. håller tummarna att det går bra för dig på måndag! ska tänka på dig då! <3

såg du att jag la till dig på bloglovin igår? :)

2015-08-14 @ 15:59:32
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Petra

gott med namnsdag tårta

2015-08-14 @ 19:51:18
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0