Seskis del 3 - träffat pappa & syster

Här kommer tredje delen om semestern på Seskis.
Varje dag under semestern umgicks jag med släkten på mammas sida
vilket var riktigt mys då jag ser dem så sällan. Men jag träffade även
min pappa och min halvsyster en gång under vistelsen i norr. När vi
var till Luleå och shoppade en dag träffade jag pappa som jag inte
sett sen jag gick första året på gymnasiet vilket är 8 år sedan! Det var
kul att träffa honom igen efter så många år. Min halvsyster träffade jag i
början av semestern då hon var uppe i norr. Vi fikade och pratade om
allt som hänt under dessa 10 år som vi inte sett varandra. Skoj!

 

Kommentarer
Postat av: Flisan

Mysigt att träffa släkten :D

2015-08-09 @ 16:33:07
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Petra

aha okej vad bra tänkte på så dom inte var somriga då är min jul räddat i år har alltid svårt att välja outfit på julafton så i år ska jag ha klänning tänkte jag

2015-08-09 @ 16:42:13
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Kul att få träffa din pappa! Var det bara en slump? Lät som om ni bara träffades utan att ni bestämt det? Eller kanske bara jag som läste lite fel? :)

Sv; ja, morotskakan var super god och dagarna där i Göteborg var super härliga!

Okej, ja sådan motivation skulle jag inte kunna banka in i min skalle. Men jag tänker mer på min hälsa, det bör vara den största motivationen, men av någon anledning är det inte det :/

Din hemmagjorda pizza lät också god ju! Jag brukar variera också, brukar inte ha salami på :)

Kul att du berättade lite om programmet. Hjälpte mycket, blev intresserad faktiskt! Skönt att det inte är några matematik kurser förutom det du skrev, men som du sa räknas ju inte det som matematik lektioner. Jo, men matte B har vi ju i Stockholm. Alltså jag vet att jag har läst matte 1a och matte 2a. Men jag tror att skulle det vara något problem med att a inte räcker får jag väl plugga B på komvux eller liknande, men tror det bör räcka förhoppningsvis! :)
Oj, så högt! Jag har 12,67 om jag minns rätt. Inte alls högt. Men min kille och jag funderar på att ta och göra högskoleprovet i höst och förhoppningsvis hjälper det! :)

2015-08-09 @ 17:11:25
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad roligt att träffas när det var så länge sedan sist :)

2015-08-09 @ 18:35:58
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: JoJo

jag tycker att det är superkul att du hann träffa din pappa och din halvsyster under semestern! :) hoppas att du träffar dom nästa år igen!

sv; hehe jo jag vet att du älskar frukost och att du lyxar till det på helgerna :)

haha ja jag är väl en riktigt vs-fantast kan man väl säga :P nej jag har absolut inte alls mist's. vet inte hur många det finns faktiskt :P

ja jag vet inte än hur det fungerar för jag började i måndags så har inte hållt på så länge :P men jag är lite skeptisk för fett är nåt som jag också är rätt rädd för om jag ska vara ärlig. jag hatar smör t ex, så får se hur detta kommer gå. haha :P ja jag får dricka kaffe eller nåt så jag blir lite piggare. xD

usch, din stackare! hur kunde det bli så? är det för att det fortfarande är semestertider? :/ jag hoppas att det kommer gå bra dom 3 kommande veckorna. <3

låter som att du har haft en lugn och skön helg :) igår var jag över till borlänge och hälsade på mamma och hennes man. vi var även över till mormor en vända och sen på kvällen så grillade vi. idag har jag umgåtts med j. vi var till fina silvbergs gruva och kikade lite och så fotade vi även lite där och sen även på ett annat ställe. får se om det blev nå bra bilder eller inte :P hur går det med 'din' j förresten? :)

2015-08-09 @ 18:50:30
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Petra

sv ja det blir la det . hihi ja verkligen

okej vad kul :D

2015-08-09 @ 20:22:22
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Emma Engström

Kul att du träffade din pappa igen! :D

2015-08-09 @ 20:46:39
URL: http://engstromemma.devote.se
Postat av: Carolina Thoor

Sv; nej, min söndag har varit väldigt mysig! :D
Din söndag lät inte så dum den heller ;)

Jaså, men kul att han kom då :) din pappa kanske är som min farfar. Hör aldrig av sig men då man väl är i staden som han bor i så ska man träffas och ta igen allt. Det tycker jag är lite synd med min farfar faktiskt! :/

Jo, det kommer nog jag också uppskatta då jag börjar få resultat. Jag har aldrig riktigt tränat så att resultatet syns tyvärr. Men det ska bli ändringar på det! :D

Usch, ja matte är så sjukt svårt! Och många av talen behöver man inte ens i verkliga livet, så fattar inte varför man behöver matte! Menmen, det är som du säger, skönt att inte behöva plugga matte till socionom :D
Min killes mamma är studie och yrkesvägledare (både för högstadiet och gymnasiet) så henne kan jag lätt fråga. Så det blir nog toppen på det! :)
Ja, för att vad jag än har för poäng tror jag inte att jag dessvärre kommer in på någon bra skola som jag vill :( men förhoppningsvis kommer jag in på något bra! :D

2015-08-09 @ 21:44:35
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Så kul att du träffade dem! =)

SV: Haha! Jag äter inte jättemycket trots att det är buffé men ja, otroligt gott är vad det är :)

Vi har varit hos min pappa ikväll, ätit och haft det supermysigt :) Men nu är klockan jättemycket och jag ska snart upp känns det som haha :) Men slutar 14 imorgon så får vila då ;)

Meh! Vi får allt gå ut någon dag så ska vi dansa röva av oss ;D

2015-08-10 @ 00:20:21
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0