Seskis del 2 - Skärgårdsfestivalen

Här kommer det andra inlägget om semestern på Seskis.
I mitten av juli var det Skärgårdsfestivalen på Seskis och självklart var
jag där. Det har blivit en tradition att besöka festivalen varje sommar,
umgås och prata med massa folk, äta mat och dricka alkohol. På
fredagen var det pubkväll på Ö-pärlan, trevligt med musik, alkohol och
mycket folk. Träffade massa människor som jag inte hade sett på flera år,
bland annat gamla klasskompisar från högstadiet.

 

Vaknade upp på lördagen med huvudvärk då det blev en del shots och
cider kvällen före, men efter flera muggar kaffe piggnade jag till. Under
dagen besökte vi loppisen och de aktiviteter som anordnades. På
kvällen var det fest igen men denna gång på Folkets hus med buffémat,
alkohol och livemusik. Inte lika roligt som på fredagen på grund av
vädret men maten var i alla fall god. Behöver jag säga att jag var
halvdöd på söndag efter att ha festat två dagar i rad? Hela söndagen
låg jag framför tv:n med Diesel och tyckte synd om mig själv som hade
ont i huvudet och benen, haha.

Lite utav buffématen som serverades.

Kommentarer
Postat av: Minna

sv; Tack så jätte mycket!


åå, ja frukost är underbart. Har du någon favorit frukost? :)

2015-08-06 @ 13:42:05
URL: http://mittkokoshjarta.spotlife.se
Postat av: Karin

Ser otroligt gött ut ju!

Sv: Ja det var riktigt kul! Ingen som drack för mycket, inte massa stök heller, samtidigt som alla verkade ha väldigt kul :)

2015-08-06 @ 15:50:21
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Postat av: Petra

sv ja så kan det vara

ja det var riktigt gott men lite stark tyckte jag kebaben var

åh vad got

2015-08-06 @ 20:24:17
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0