Onsdag

 
Det var en tidig uppstigning denna onsdagsmorgon, segt men
ett måste då jag ska till läkaren. Gårdagens sysslor (dammsög
och handlade nödvändigheter) sög verkligen all energi ur mig,
jag var helt slut resten av dagen och kvällen. Det känns av än idag,
jobbigt! Men nu är jag vaken i alla fall och ska dricka en mugg
kaffe innan jag beger mig till läkaren. Håll tummarna för mig!
Får se vad som händer resten av dagen, ingenting är planerat.
Kanske går till gymmet och kör ett biceps/tricepspass om jag
får mer energi och ork.
Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Håller tummarna för dig, hoppas det går fint :)

2015-08-26 @ 11:53:44
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Carolina Thoor

Hoppas det gick bra hos läkaren idag! :)

Sv; ja, jag är dessvärre bara 148cm men jag brukar ljuga om att jag är 150 cm ibland och jag kan lyckas med det haha! ;) men jag minns då vi gjorde pass och en polis frågade hur lång jag var så trodde han mig inte så jag fick ställa mig och mäta mig haha. Synd att dem där 2 cm behövdes bry sig om xD
Nej, det är egentligen inget fel med att vara kort, vilket jag ser det nu. Jag ser det mer postivit- kortare än killen bland annat. Nej, men jag är nöjd över min längd nu, men då jag var yngre mådde jag som sämst! :/

Ja, jag hittade en klänning och en tröja som sammanlagt blev 135kr på en Second hand butik. Sedan hittade jag tre par trosor som jag alltid köper fast i andra färger då! :D
Låter jobbigt att du blir så slut genom att bara att städa! Hoppas att det är bättre idag :)

Ja, vi får meddela varandra hur det gick på besöken. För mig gick det bra, jag tyckte det var väldigt jobbigt test som jag gjorde. Qb-test. Jag skulle följa en två cirklar och två fyrkanter i färgerna blå och röd. Då en av dessa mönster i en viss färg upprepas två gånger så ska jag klicka på en knapp. Men om det blir en blå cirkel och sedan nästa röd cirkel så ska jag inte trycka. Så jag höll på så i 20 minuter, så det var väldigt jobbigt! Kändes som om jag skulle svimma vilket var väldigt jobbigt och jag dagdrömde mitt i allt och hade svårt att koncentrera mig på symbolen som dök upp på datorn. Men jag hittade tillslut efter 10 minuter en strategi där jag upprepade högt i huvudet vilka symboler som dök upp på datorn så jag kunde se vilken symbol som dominerade ^^, svårt att förklara, men det gick bra i alla fall :D

Hur gick det för dig på ditt läkarbesök? :)

2015-08-26 @ 14:07:27
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0