Måndag

 
Sådär. Jag är uppe före tuppen, frukosten är i magen och snart är
det dags att påbörja den andra stressveckan på jobbet. Har fullt
upp hela dagen med tusen saker att göra, bland annat ordna med
akutärendet från fredagen och så ska jag iväg på hembesök. Sen är
det tusen andra saker som också ska hinnas med.. Behöver jag säga
att jag längtar tills semestertiderna är slut så vi blir fler handläggare?
"Bara" två veckor kvar typ.. Flexar ut vid 15-tiden då jag har ett mindre
roligt ärende att genomföra men som måste göras. Sen väntar ett
biceps/tricepspass på gymmet, lovely!
Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: miningalinn

God frulle!!:D

Sv: nejdå förstår jag att det inte är så kul:( hoppas det flyter på relativt bra ändå!

2015-08-17 @ 08:18:23
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme

Lycka till och duktig var du med frukosten också. Jag går upp så tidigt på morgonen så jag orkar inte göra annat än att steka ett ägg. Orkar inte ens göra en macka till det hahaha. Vill du förresten göra ett bloglovinbyte för att gynna varandra? ^^ Skriv i sådana fall vilket nr du blir när du följer mig så gör jag detsamma för dig! :) Kram!

2015-08-17 @ 08:41:37
URL: http://kohlers.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0