Måndag

Där var helgen över och nu är det en hektisk arbetsvecka som ligger
framför mig. Det kommer bli tre jäkliga och stressiga veckor nu när
jag är ensam handläggare på fyra områden.. Startar veckan med högt
tempo då jag ska hinna med hembesök, samråd och skriva flera
utredningar under dagen. Får se till att dricka många muggar kaffe
för att orka. Förhoppningsvis får jag lite extra energi då till kvällens
gympass där biceps/triceps ska tränas. Resten av kvällen kommer
jag nog ligga utslagen i soffan på grund av arbetsdagen men även
på grund av min sjuka träningsvärk från gårdagens benpass, haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: Susy

Men fy vad jobbigt att vara ensam handläggare på 4 områden! Har ni inga sommarvikarier? Låter helt galet :/

2015-08-11 @ 05:40:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0