Lista

1. Vilket tuggummi köper du?
Extra spearmint eller melonmint.

2. Vad hittar man alltid i ditt kylskåp?

Massa kvarg och ägg, haha! Det är något som alltid finns
i kylen. Har alltid minst 2 kg kvarg, haha.

 

3. Hur utalar du kex? Som det stavas eller chex?
Som det stavas - Kex.

4. Har du mjölk i kaffet?
Jajemän! Men jag kan dricka utan också.

 

5. Apple eller Android?
Apple helt klart. Har Android på jobbtelefon och det är
sjukt jobbigt, haha.

6. Blöter du tandborsten innan eller efter att du tar tandkräm?
Innan.

7. Hur står du vänd i duschen?
Mot duschen så jag kan reglera värmen och trycket.

8. Knycklar eller viker du toapappret?
Haha vilken fråga! Jag viker toapappret.

9. Hur fördriver du tiden när du åker kollektivt? 
Beror på hur långt jag ska åka. Om jag åker buss hem går det
så fort så då sitter jag bara. Men åker jag längre sträckor så
lyssnar jag på musik, spelar Wordfeud och kollar instagram.

10. Föredrar du fönster- eller gångplats på buss/tåg/
spårvagn/flyg?
På buss och tåg gillar jag att sitta vid fönstret, men på flyg
vill jag sitta längst ut helst.

 

11. Är du stressad eller lugn som person?
Jag kan vara både och. Försöker hålla mig lugn men ibland
kan jag vara stressig/"hispig", särskilt när blodtrycket tjorvar.

12. Tålmodig eller otålig?
 
Jag har bra tålamod med andra men när det gäller mig själv kan
jag vara rätt otålig med att tillexempel vänta att köpa något.

13. Planerare eller impulsare?
Både och. Jag gillar att planera och förbereda men ibland är det
kul att vara impulsiv också och göra det man känner för just då.

14. Uppklädd eller nedklädd?
Gillar att vara uppklädd men när jag är hemma så är jag
mer "nedklädd" och strosar gärna runt i mjukisar.

15. Västkusten eller Östkusten? 
Västkusten.

16. Sover du med dörren öppen eller stängd?
Ibland helt öppen och ibland halvt öppen, aldrig stängd eftersom
Diesel ska kunna komma och gå som han vill i sovrummet.

17. Vilken sida av sängen sover du på?
Höger.

18. Har du någon fotomin?
Hmm.. jag vet inte.

 
 
19. Musik eller böcker?
Musik!

20. SMS eller mail?
Sms.


21. Sött eller salt? 
Sött helt klart! Gillar inte salt.. bara saltlakrits.

 

22. Kan du nå näsan med tungan?
Nope.

23. Tror du på spöken? 
Nej inte det.

24. Tror du på aliens?
Nej inte det heller.

25. Vad tror du händer efter döden?
Jag vet inte riktigt..


Kommentarer
Postat av: NICOLE

Så roligt att läsa dina svar :D Känner igen mig i väldigt mycket!
SV: Tack snälla :) Det lät också härligt det :) Har inte sett de filmerna men hört jättemycket om dem.

Jo jag tyckte de var bra :D Men köper mest Questbars faktiskt :) Eller ja, Markatta är högt i kurs också. Helt naturliga.

2015-08-29 @ 16:35:30
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

ja absolut

det var väldigt gott hade verkligen en bra fredagskväll igår

det var kul att få se dom live ja kan tänka mig det

2015-08-29 @ 20:41:06
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: MALIN

Roligt med en lista :) Det är så spännande att äta!

2015-08-29 @ 21:11:07
URL: http://malinkirstine.se/
Postat av: Caroline

Den här listan tänkte jag också lägga upp, ser att många använt den senaste tiden ^^ Dock verkar det bara vara jag som varken blöter tandborsten innan eller efter :p

Sv; Oj, 22 kvm lät litet, men då kanske du bodde själv? Här är vi ju två som delar på 30 kvm ;) Näe jag väntar ivrigt på att Nocco Persika ska komma hit. Ska dock till Sundsvall på lördag så då tänkte jag kika efter den där :)

2015-08-29 @ 21:19:10
Postat av: Petra

okej

det blir stjärna chips ja den filmen verka vara rolig

2015-08-29 @ 21:26:32
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

SV Haha nej precis! Så är det ofta när du svarar, att du svarar så som jag skulle kunna ha svarat :) Det är så kul :D
Synd att inte Joel var med i dem :o Men jag har hört mycket gott om filmerna så jag borde nog också se dem :)
Har också hört att de ska vara supergott i micron, men mest om man rullar ihop dem till bollar och lägger in dem i ugnen, det ska vara riktigt gott! Så det ska jag testa :D

2015-08-29 @ 23:06:18
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: A M

Kul att läsa! :)

2015-08-30 @ 08:55:48
URL: http://alicemalmstrom.blogg.se/
Postat av: Nicole

Kul att läsa! :)

2015-08-30 @ 13:34:39
URL: http://Nicolees.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0