Augusti

 
Sommarens sista "riktiga" månad är nu här, vi välkomnar augusti!
Juli var verkligen toppen, att få spendera tre veckor på hemmaplan
hos släkten var guldvärt. Det blir svårt att slå den månaden men jag
hoppas augusti blir en bra månad även fast det i slutet av juli hände en
jobbig sak som jag behöver ta mig igenom nu i augusti. På jobbet är det
fortfarande semestertider och extra mycket att göra, men jag hoppas det
kommer gå bra. I övrigt håller jag tummarna för att augusti bjuder på fint
väder och värme då vi tyvärr inte fått se mycket av det tidigare i sommar..
Ska även komma igång med träningen igen efter 4 veckors upphåll.
Har ni några planer för augusti?

Kommentarer
Postat av: JoJo

jag hoppas verkligen att augusti kommer bjuda på bra väder eftersom dom andra två månaderna inte har gjort det speciellt mycket. är sjukt att vi redan är i augusti egentligen :/

sv; ja jag kan tänka mig att du tycker att det är härligt att vara tillbaka på bloggen efter det långa uppehållet. men jag har kika in hos dig ändå ^^ åh, kul att du ska förbereda massa blogginlägg. sånt gillas ;D

ja det var kul att gå på p&l igen, hade inte gjort det sen 08 innan denna sommar så tyckte att det var dags igen :) det var ola salo, veronica maggio, petter, vigiland, d.a.d, jace everett, john lindberg trio, galavant och massa fler. men vi var bara där fredag och lördag så vi såg inte alla som spelade :)

jag läste på insta att du har råkat ut för nåt hemskt och jag förstår absolut att du inte vill skriva om det här bland kommentarerna eller skriva ut det på bloggen! :/ om du vill prata så kan du alltid skriva pm på fb gumman! <3 är bra att du har gjort en polisanmälan i alla fall, hoppas poliserna gör sitt jobb! usch! hoppas du kommer må bättre snart! <3 jag mår bara bra tack! vad hittar du på i helgen? :)

2015-08-01 @ 15:43:15
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: NICOLE

Hoppas din månad blir bra nu :) Håller tummarna!

SV: Ja det hade jag verkligen :) Det är supermys med camping, men denna sommar har väl varit sådär vädermässigt och då är det ju inte lika kul förstås.. När det blir översvämning och så i förtältet - det kan man ju vara utan kanske :) Men själva känslan är ju härlig =)

Men alltså va?? Så stort :( :( Det låter inte alls kul!!! Hoppas du är ok ändå....

Jag är ju på ett boende :) Så inte i hemtjänsten. Men jag trivs verkligen super. Jobbar med helt underbara människor :)

Haha tycker jag med ;) De tjänar ju in de pengarna snabbt ändå kan man tycka =D

Jo det var rätt billigt, men allt var ju så stort så nu vet man att det finns i skåpen och så går man och tar lite när som bara för att det är helg haha :)

2015-08-01 @ 15:50:33
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Erika

Hoppas också på fint väder! Jag ska jobba lite nu i augusti sedan får vi se :)

2015-08-01 @ 16:57:26
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Petra

sv ja verkligen håller mig dig

härligt att höra att du hade bra borta i norr usch vad jobbigt hoppas det blir bättre

jo då min semester har varit lugnt har jobbat lite.

2015-08-01 @ 17:24:13
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

sv ja för står det.

nja inte så mycket har varit hemma hos familjen lite

2015-08-01 @ 17:41:13
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

sv nä har varit en lugn semester för min del

2015-08-01 @ 17:49:56
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0