Torsdag

 
Åh så härligt väder Borås bjöd på igår! Det var riktigt soligt och
varmt hela dagen, jag hoppas det blir lika fint väder idag.
Man blir så mycket gladare och på bättre humör när solen strålar.
Fast just nu är mitt humör rätt bra ändå, det är nämligen sista
arbetsdagen för denna vecka. Imorgon har vi nämligen utbildning
hela dagen mellan 8-16.30 så idag är sista "riktiga" jobbdagen eftersom
vi inte kommer vara på kontoret imorgon. Det betyder att denna dag
kommer ägnas åt utredningsskrivande men även ett möte väntar.
Efter jobbet ska jag köra ett cardio- och magpass på gymmet, får ta i
extra hårt idag eftersom det sedan blir två vilodagar på raken då jag har
annat för mig både imorgon och på lördag.
Hoppas ni får en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Så fina ni är!

Åh, det låter ju perfekt! Jag firade med släkten hos farmor och farfar i lördags. I söndags hängde jag med killen till hans mormor och morfar och firade där. :) Skönt med utbildning. Jag jobbar måndag till lördag (söndag egentligen) med den längsta dagen idag - 7.30-21.30. Hahah. :)

2015-04-09 @ 05:54:06
URL: http://elinbjorkander.se
Postat av: MALIN

Svar: Min onsdag var bra, väldigt lugn och skön! Umgicks lite med mamma och hämtade sedan min pappa från tåget som kom från Italien :) Vad gör du för skoj idag?

2015-04-09 @ 11:38:26
URL: http://malinkirstine.se/
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

DU tränar ju redan så hårt så två vilodagar gör ingen skada. Vad ska du hitta på då för skoj?:)

kram

2015-04-09 @ 14:30:58
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: JoJo

så himla fin bild på er! :D älskar den! <3

sv; hihi tack så mycket! :) själv så tycker jag att dom blev fulsöta xD ögonen är svartpepparkorn, så dom kunde vi inte äta ;P ja min påsk var mysig. verkar som att du också hade det :)

ja jag kände att jag gjorde rätt som avstod från träningen när foten gjorde ont. dock satt jag hemma och velade väldigt länge med hur jag skulle göra. kände ett tag att jag nästan skulle ignorera foten och träna ändå. men ändrade mig efter ett tag när jag tänkte på att det kanske skulle bli värre av träning :/ jo lite vill jag gå ner i vikt, då jag har gått upp några kilon dom senaste åren och det trivs jag inte alls med :P du har ju redan platt mage gumman :) får se om jag också ska bygga lite muskler sen framöver :)

oj! vad tråkigt att du inte har så mycket kontakt med din pappa :( fast du kanske känner att det är okej?

hoppas din torsdag har varit fin! <3

2015-04-09 @ 21:17:59
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0