Onsdag

 
Veckan går i rasande fart och nu är det snart dags för påskledighet,
endast idag och imorgon kvar. Ledighet behövs verkligen, det kan
inte komma mer lägligt. Har sjukt mycket på jobbet just nu så jag
hinner knappt vara inne på kontoret och skriva utan det är hembesök
och möten hela tiden. Inte kul att ha det så! Idag hoppas jag att
kollegorna är friska så jag inte behöver ta deras hembesök igen
utan får ägna mig åt att skriva för det behövs. Efter jobbet blir det
ett biceps/ tricepspass på gymmet, har inte tränat sen söndag så
gissa om jag längtar.
Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: jag ska se 5SOS :D e super taggad hehe :D

2015-04-01 @ 09:44:00
URL: http://noyw.com/fbb
Postat av: NICOLE

Finis! Hoppas det går bra på jobbet =)

SV: haha jaa jag känner mig grym :) Idag ska vi baka en liten kladdkaka tror jag för att fira ;) Henrik är riktigt impad faktiskt ;D Jag har ju alltid haft filosofin (efter att jag kom upp från mina dåliga tankar) att när jag tränar KAN jag äta godis. Men ibland är det väl bra att rensa kanske =)

Låter himla gott och mysigt! =)

2015-04-01 @ 10:34:01
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0