Onsdag

 
Underbara härliga väder! Borås har bjudit på extremt fint väder
i en veckas tid nu, det är cirka +18 grader och sol varje dag.
Jag klagar verkligen inte, underbart att kunna gå utan jacka ute!
Även denna onsdag skiner solen för fullt och det har lovats +18
grader idag igen. Hoppas det stämmer eftersom vi i arbetsgruppen
ska ha uteaktiviteter i stadsparken på eftermiddagen tillsammans
med övriga biståndshandläggare i Borås. Tror det kommer bli en bra
och trevlig eftermiddag! Idag blir det inget gymmande utan istället
blir det en vilodag som jag ska ägna åt mathandling, foodprep och
avsluta kvällen i soffan framför en Arne Dahl-film.
Hoppas ni får en bra onsdag finisar!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Också haft otroligt varmt och skönt i Stockholm. Hur underbart som helst, inte en regndroppe på flera dagar! :D
Jätte fin bild på dig :D

Sv; Ja, så jäkla gott med vitlöksbröd, dem tog slut snabbt kan jag meddela haha xD

Okej, skönt att ni redan har ett datum ni ska träffas. Har lust att träffa min mormor, förhoppningsvis blir det innan min student, men vet ännu inte :(

Nej, tyvärr får min familj inte träffa Jenny längre :( mamma flyttade bort från Stockholm och hon ogillar oss alla för att vi vill träffa henne typ. Allt är så jäkla hemskt :( hon svarar inte på telefonen då jag smsar eller så, så jag vet inte :( jätte svårt med tanke på att Jenny riktigt är mitt allt! :(
Kram

2015-04-22 @ 08:17:22
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: natalia

Nu är första Dagens blogg uppe! Kika in och se om det blev du :)
Varje dag från idag till söndag kommer det komma upp en blogg varje dag, vid klockan tio på morgonen.

Så du får gärna kika in o se om det är du.
Kika även gärna in på bloggarna som kommer komma upp!

Kram

2015-04-22 @ 10:23:24
URL: http://nouw.com/nataliatrojan
Postat av: Flisan

sv: ja super gott :D what vrf inte haha :P

2015-04-22 @ 10:34:55
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Boel

Låter som en himla härlig dag :D

Sv: Super söt!

- Ja, jag älskar också att se artiser och band live. Typ det bästa :D
Åh Nickelback är ju så bra! De vill jag se innan jag dör haha :D

2015-04-22 @ 10:43:04
URL: http://boelish.blogg.se
Postat av: maria at inredningsvis

SNYGG väst där :) här är kanonväder igen

Idag på bloggen visar jag hur man får hemmakontor och glamhörna i ett:)

Ha en härlig solig vårhelg:)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0