April

 
Så var det redan april, det är helt sjukt hur fort tiden går!
Jag tycker att det var nyss nyårsafton, haha. April kommer nog
bli en bra månad tror jag. Mamma är ju här och hälsar på ända
till 19:e april, imorgon är det halvdag på jobbet, sen är jag ledig
framtill tisdag och så ska påsken firas. Ni hör, det låter bra va?
Underbart att våren är här också och att man kan gå med skinnjacka
och tunnare kläder utan att frysa. Annat var det när jag bodde i norr,
haha. Förra året åt i april åt jag årets första mjukglass och satt på
balkongen och solade i shorts och linne. Får se om det blir repris av
det denna aprilmånad också.
Har ni några planer för april?

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Har väl inte jättemycket planer för april, börjar med påsklov vilket för mininnebör en resa till till Tyskland och sen hem några dagar, ska bli riktigt skönt!(:

2015-04-01 @ 13:42:54
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: VERONICA - fashion blog

Älskar verkligen april, himla himla underbart :) Ha en fantastisk månad tjejen! Kram!

2015-04-01 @ 13:58:58
URL: http://vveronicas.com/
Postat av: Erika

Vi får verkligen hoppas det blir fint väder :)

sv. Har ingen aning vad jag ska köpa på Ullared, men det blir väl lite smått och gott. Själv då? :)

Nej det lät inte alls kul, bara en dag kvar sen kan du också ta ledigt!

2015-04-01 @ 17:29:23
Postat av: Erika

Vi får verkligen hoppas det blir fint väder :)

sv. Har ingen aning vad jag ska köpa på Ullared, men det blir väl lite smått och gott. Själv då? :)

Nej det lät inte alls kul, bara en dag kvar sen kan du också ta ledigt!

2015-04-01 @ 17:29:35
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0