Torsdag

 
Jisses det är redan torsdag, vart har veckan sprungit iväg?
Känns skönt att det snart är helg för min förkylning blir bara
värre, så lite lugn och ro skadar inte. Men än är det två arbets-
dagar kvar, idag och imorgon. Hoppas den här dagen går fort!
Inte för att något särskilt väntar här hemma utan det blir återigen
en lugn kväll i soffan med te och frukt. Nu vill jag bli frisk så jag
får börja gymma igen! Känner mig så rastlös när jag måste vara
hemma varje kväll och ta det lugnt. Jag längtar efter att träna på
crosstrainer och lyfta vikter.. Men förhoppningsvis kan jag gymma
nästa vecka igen, håller tummarna för det!
Hoppas ni får en bra torsdag och att ni mår bättre än mig.

Kommentarer
Postat av: fashion

Fin bild! :)

2014-09-04 @ 07:03:13
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration
Postat av: LIENE

sv: Okej :)
Nej, kan inte vara kul.

Bra att det är helg snart.

2014-09-04 @ 10:14:52
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: NICOLE

SV: Haha men eller hur! :) Jag läser ju din blogg som mina kompisars haha så det känns konstigt att vi inte känner varandra på riktigt faktiskt :)
Men som vi pratat om tidigare - det skulle vara roligt om vi kunde träffas en dag :D

Hm blev inget bak än men ska ju inte hem förrän om ett par dagar! Men säkert något med choklad... hih :D Jag är en riktig sockerpundare ;)

Det lät gott :D Och vad kul att de kommer till din dag :) Kinan är ju sååå gött ;) Det åt jag dagen efter studenten haha! Perfekt dagen-efter och lite godare och lyxigare än pizza ;D

Vad mysiga planer du har framför dig nu! Hoppas det i tankarna kan få dig friskare nu :)

Jodå, har väl mitt sätt kvar sen gymnasiet, men eftersom vi är så lika tänkte jag om du kanske hade något specifikt ;D
Många (de flesta) som går nu i min klass är ju 91-92 , alltså var det ett tag sen de pluggade "Åh nu måååste vi hem och pluggaaa!!!" säger de , jag och min vän (som är 95) bara: Näää inte än va?? HAha, så det märks faktiskt :)

Ja dagarna ändras ju verkligen med tiderna jämfört med jobb :) Vi har en del 8.15- 10 men mest 10-12 :) Sköna dagar :D

2014-09-04 @ 21:54:38
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0