Planer för kommande två veckor

På fredag kommer mamma och moster hit till mig och stannar i
två veckor. Så skoj! Längtar massor. Självklart har vi en del planer
för dessa två veckor som de stannar. Jag kommer ju arbeta som
vanligt under vardagarna och sen ska jag försöka hålla igång med
gymmandet även fast de är här, men under helgerna har vi planer.

Mamma och moster kommer hit ungefär samtidigt som jag slutar
jobba på fredag, perfekt tajming. Då blir det matlagning och
storhandling på ICA Maxi. På lördag har jag tänkt att vi ska gå på
stan och åka till Knalleland. Mamma har ju varit där tidigare men för
moster blir det första gången eftersom hon aldrig tidigare varit i Borås.
På lördagkväll ska vi gå till en kinarestaurang inne i stan och fira mig i
förväg eftersom jag fyller år på söndag. Känner på mig att den här
helgen kommer bli väldigt onyttig med restaurangmat, fika, godis och
nötter.. Men det ska jag unna mig! Nästa helg kommer min fina J hit
och då blir det mer gosaker, då ska vi göra smörgåstårta. Mums! Sen
på lördagen väntar Ullared och massa shopping, längtar massor!
Tror det kommer bli två väldigt roliga veckor med mamma och moster.

Lite av det som väntar under dessa två veckor:
 
Smörgåstårta nästa helg


Ett besök på Ullared, längtar massor!


Kommer bli en del godis och fika under dessa två veckor,
men vet ni vad? Det bryr jag mig inte om, jag tänker äta det.

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Låter som två härliga veckor som du har framför dig, speciellt helgerna :)

2014-09-10 @ 16:47:41
URL: http://lifeofjohanna.se
Postat av: Petra

du får ha det så bra :)

2014-09-10 @ 18:55:05
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: NICOLE

Det låter hur bra som helst!! Och fokusera på det som du mår bra av, inte att det är onyttigt... Man vill inte se tillbaka på livet och ångra att man inte gjorde mer som man ville (om man nu vill äta). I alla fall inte jag, och då vet du mycket om min bakgrund :)

SV: Jaa jag ska också kolla dem, storleken passform osv :)
Jo vi gjorde faktiskt att vi körde på vi som kan samarbeta och så fick den sista personen klara sig då samarbetet inte fanns från den sidan. Självklart frågade vi läraren först om det var OK och det var det. Vi var ju ändå tvugna att göra vår observation :)

Men ja det är tråkigt.. Hoppas det blir bättre i fortsättningen :)

jaha okej! Ja det är ju så himla olika det där! En del blir superhungriga av att tugga tuggummi, en del får mättnadskänsla, en del får som du "magproblem" osv. :) Många menar ju att det är onyttigt men det är faktiskt helt individuellt :) Jag tuggar inte så jättemycket men tycker det är gött ibland :D
Godnatt, ha en bra torsdag imorgon! <3

2014-09-10 @ 22:51:03
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra

gott med godis!

2014-09-10 @ 23:17:00
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0