Dag 272 på årsutmaningen

Hösten är här och det är också veckans tema på årsutmaningen.

Dag 272: Spenderar du mycket tid framför tvn på hösten?
Nej skulle jag säga. Förut när jag studerade på universitetet blev
det en del tid framför tv:n eftersom man var hemma en hel del.
Men den här hösten spenderar jag inte mycket tid framför tv:n tycker
jag. När jag kommer hem från jobbet är det gymmet som gäller och
sen dusch och middag. När allt sånt är avklarat är klockan oftast kring
20.00 och då är det inte länge kvar tills sovdags, så brukar bli typ
1 timmes tv-tittande per dag. Men ibland blir det inte ens det,
tiden räcker inte alltid till..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0