Dag 261 på årsutmaningen

Dag 261: Om du blir sjuk, vill du kolla upp det snabbt eller
väntar du in i det sista för att se om det går över av sig själv?
Haha jag är en sån som alltid väntar in i det sista och tror/hoppas
att det ska gå över av sig själv. Varför? Tror att det har att göra med
att jag varit väldigt rädd för läkare, sjukhus och vårdcentraler när jag
var yngre. Nu är jag inte lika orolig över att gå dit eftersom jag under
de senaste två åren varit där väldigt ofta på grund av hypertoni-
utredningen, så nu är jag van. Men jag är ändå en sån som väntar
och tror att det ska gå över av sig själv, haha.

 

Kommentarer
Postat av: JoJo

sv; ja det är gott! :) vad kul, hoppas det blir lyckat :) ååh det lät gott med pepparkakstryffel! :D

taack! :) jag försöker i alla fall ^^ duktigt av dig med! :) jag har en crosstrainer hemma vilket är rätt nice att ha ;)

2014-09-18 @ 12:56:27
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Flisan

sv: ja jag mår bättre nu :P

Har även skaffat en ny blogg nu fbb.blogg.se :)

2014-09-18 @ 15:42:05
URL: http://fbb.blogg.se
Postat av: Erika

Är så också, men det är bara för att slippa gå till typ vårdcentralen ;)

sv. Ja min gårdag var bra, ganska lugn och skön. Hur var din? :)

2014-09-18 @ 16:46:01
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

SV: Det är lyxigt, ja! =) Åh vad roligt med Ullared! Hoppas du hittar massor. De har ju börjat med julsakerna nu :D

Kul med invigning av brallsen, då får du visa dem imorgon i ett inlägg :D

Men eller hur! Eller som en tjej, hon har skrivit av nästintill vartenda ord i boken, som är hur tjock som helst och lite jobbig engelska. Det skulle jag inte heller vilja göra.. :P

Haha jag är precis likadan , nu är jag aldrig sjuk eller så, men jag drar mig alltid för att gå iväg... Senast var för 2 år sen när jag hade bihålsinflammation, då var jag SÅ rädd att behöva spola.. Fick en liten tomte till läkare och det slutade med att han ville skriva ut ett par jättestarka tabletter,men då satte mamma och jag ner foten så fick jag välja penicillin ;D Inte konstigt man är rädd..

Ha en fin fredag imorgon :D

2014-09-18 @ 22:41:57
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0