Bilder på shopping från Ullared

Här kommer bilder på det jag köpte i Ullared. Köpte en del
julklappar men de kan jag ju inte visa.. Bättre bild på pälsvästen
kommer när jag har den på mig. Den är så mycket snyggare när
man har den på sig!
 
Presentpapper, servetter, pärmar, dra på-lakan,
tassimo-kapslar och leopardnecessär
.


Skurmedel, diskmedel, munskölj, plastfolie, fryspåsar,
bomullspads, tandkräm, pormask-stripes, nagellack,
hårdonut och yatzy-papper.


Müsli, majs, tonfisk, cashewnötter, ost,
tomat,
gurka, lök och kaviar.


Pälsväst. Äntligen hittade jag en perfekt pälsväst,
precis en sån som jag letat efter hur länge som helst!
Bättre bild
när jag har den på mig kommer senare.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra

nice!

2014-09-24 @ 18:07:15
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: fashion

Fina grejer! :D

2014-09-24 @ 18:43:16
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0