Torsdag

 
Oj vilken härlig dag jag hade igår! På jobbet flöt allting på bra
och jag fick beröm av en anhörig, det är alltid kul! Men det
bästa med gårdagen var gympasset. Det var seriöst det bästa
passet på länge! Började med intervaller på löpbandet och sedan
biceps/tricpesövningar. Lyckades ta personbästa i en övning och
det är alltid kul! Kände mig stark som en björn igårkväll, hihi.

Det märks att passet var bra för jag vaknade upp med träningsvärk
i armarna. Efter lite morgonmys i sängen med Diesel har jag nu
lyckats ta mig upp. Ska fixa iordning frukosten och sedan är det
dags att promenera mot jobbet där massa utredningsskrivande väntar.
Efter jobbet blir det ett magpass på gymmet innan soffmys med Diesel.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Så härligt att få beröm av en anhörig. Sånt är alltid kul att höra. Och skönt att du har bra tider nu med träningen också! Så kul när man ser resultat och att det går bra för en. Heja! :)

sv: Åh det var så gott verkligen! Hade aldrig ätit på det stället innan men det hade jag gått miste om kan man säga! Så god mat och jag ska verkligen åka dit igen! Dock vet jag inte när den rätten serveras igen då dom har olika luncher varje dag :)

Haha ja men eller hur. Det är faktiskt inte så längesen bredband kom till oss här ju :o Men så skönt att kunna prata i telefonen samtidigt som man är på internet då man är det största tiden av dagen :)

Så spännande! Håller tummarna att måltiden i helgen går galant för dig men det är klart den gör det! Du är så duktig :) Gillar också pulvermos hihi!
Hur mår du annars idag? <3 Igår hade jag en helvetisk dag alltså. Åh herregud vad ångesten härskade över mig.. Jävla känsla. Men på kvällen var jag på hockey med pappa iallafall och kom på andra tankar så det kändes skönt. Dessutom så vann vi ju så det var ju super :D

Kramar <3

2014-10-23 @ 09:45:14
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Caroline

Låter som ett härligt träningspass!

2014-10-23 @ 09:47:36
URL: http://awesomecaroline.blogg.se
Postat av: MADDISENJ.SE

Härligt med en så bra dag och ett grymt pass på gymmet :D

2014-10-23 @ 12:14:55
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0