Ny choklad

 
För två veckor sedan när jag var på Netto hittade jag dessa nya
choklader från Fazer för endast 10 kronor styck, vilket kap!
Är ju reklam på tv om blåbärschokladen så var tvungen att testa den,
och den var riktigt god! Den andra är en "winter edition" som bara
finns att köpa under en begränsad tid. Det är mörk choklad med
äpple, krokant och hasselnötter. Dock har jag inte testat den ännu
så kan inte ge något utlåtande, men jag gissar att den är god då
jag älskar alla Fazer-choklader.
Har ni testat någon av dessa choklader?

Kommentarer
Postat av: Lilla Malin

Gillar inte när det är frukt, russin o sånt i choklad så hoppar gärna. Bara nötter går dock bra :)

SV: Oj, fredagar kanske! Jag vet faktiskt inte.

Postat av: JoJo

fazer brukar oftast ha god choklad, dock är jag inte alls mycket för mörk choklad men den låter faktiskt god :)

sv; ja det tycker jag med! jag älskar att göra dom och älskar även att läsa dom hos andra! :D

ohja, juleskum är bland det bästa med julen och julmust! :D hahah! kommer du klara av att vänta till advent? ;) eller du kanske har gömt dom långt in i nåt skåp för dig själv? ;P hahah!

låter som en lugn och skön helg. tvätta är en typisk söndagssyssla :P jag har inte heller gjort nåt speciellt. umgåtts med en vän, käkat ute, kollat på soa och imorgon kommer mamma och hennes man på besök. då ska jag baka cupcakes hade jag tänkt :)

2014-10-18 @ 18:15:45
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Emelie

Brukar inte gilla det märket dock XD
- jamen precis! det kan jag väl hålla med om ;) tack! det gick riktigt bra :)

2014-10-18 @ 18:34:05
URL: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: carolines

Fazers choklad är ju så himla god :D den naturella är en stor favorit hos mig!

SV: Jag följer dig på instagram nu :) hihi. Åh vad duktig du är! Låter som en helt perfekt lördag faktiskt :) jag har inte kollat så mycket än! Har precis bänkat mig framför tvn faktiskt :) men har blivit något avsnitt av American horror story, en av mina favoritserier :) har du sett något av den? :) nu står gubben vid spisen så strax blir det mat, film och mys :) perfekt! :D hehe. Men äpple & kanel är ju gott så det lät som ett jättegott te :D får ta och kika in om det finns på min ica butik :) ha en fin lördagskväll :D kram

2014-10-18 @ 19:13:09
URL: http://carolines.for.me/
Postat av: ♫♪ sandra

åh vill också ha choklad!

2014-10-18 @ 19:30:40
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Erika

Vill gärna testa den andra :)

sv. Hehe okej. Köpte juleskum idag också, men dem får vänta tills advent :)

2014-10-18 @ 20:12:41
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Angelica

Provade blåbär för nån vecka sedan och det var faktiskt riktigt god :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0