Lördag

Bästa frukosten som finns! ♥

Det märks att det har varit en fullspäckad vecka på jobbet,
jag somnade nämligen rätt tidigt igårkväll trots att det var fredag.
Var så galet trött så redan vid 22-tiden dejtade jag John Blund.


Underbart att vakna upp idag och inse att det är lördag och att
jag är ledig. Så skönt! Startade min morgon på gymmet med
cardio och ett biceps/tricepspass, underbart. Har nyss kommit
ut ur duschen och haft ansiktsmask och nu vankas det frukost:
äggmackor med te framför Jims värld med tända ljus. Det är
verkligen livskvalité om något, myspys! Senare idag ska jag
besöka några affärer för att inhandla nya tesorter och matvaror.
Vad ska ni göra denna lördag?

Kommentarer
Postat av: Petra

Aha okej vad mysigt själv städade jag igår och kollade på en film förr eller senare explodera jag

2014-10-11 @ 09:11:05
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Kajsa-Stina

Åh så gott det ser ut! Och mysigt att ha hunnit med ansiktsmask, gymmet och massa saker redan! :)

sv: Men gud så underbart att du kunde njuta av pizzan igår helt utan ångest. Jättebra ju :D Jag har ju själv inte ätit pizza på nåt år nu men ska definitivt utmana mig med det så småningom. Brukar ju köpa från pizzeria och det är så gott tycker jag. Älskar hawaii. Men även vesuvio, bolognese och massa andra sorter :D

Så tråkigt att höra att det är ärftligt och att det inte går att göra nånting åt saken egentligen förutom att behandla med medicin. Men tur att det finns medicin ändå och att den funkar bra för dig :) Att inte resa sig upp fort är bra att tänka på. Ibland när jag gör det så liksom svartnar det för ögonen. Men det var ett tag sen det hände sist men man ska vara försiktig som du säger :)

Vad bra att du gör egna köttbullar/biffar osv. Det är inte alla som gör det utan köper dem färdiga. Kan funka i nödfall absolut men annars så vill jag också gärna ha hemmagjorda. Är godast och framförallt nyttigast så också :)

Det är verkligen fascinerande hur kroppen funkar i och med att muskler kan brytas ner när man tränar och om man inte skulle fylla på med protein tex. Men det är samtidigt fiffigt hur man är byggd liksom :)

Att ha vilodagar är ju jätteviktigt men jag känner kan du få ångest av att inte göra nåt nån dag? Att du liksom känner som så att du inte gör nåt ansträngande och att det stressar dig eller kan du ta det lugnt och faktiskt tillåta dig själv att vila? :)

Åh ja jag håller verkligen med dig! Så tacksam att vi funnit varann och varandras bloggar! Du är så bra att prata med och du är bäst på alla sätt o vis hihi :)<3

2014-10-11 @ 09:11:11
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Carolina

Jaha, ja städning är skit tråkigt ^^,

2014-10-11 @ 11:10:35
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: marina

sv. Tack så mycket. :)
Låter som du kommer få mycket gjort idag. :)

2014-10-11 @ 11:59:54
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Julia Müller-Sandvik

Blir en riktigt lugn lördag för mig sannerligen. Det ska bli skönt, det var länge sedan.

2014-10-11 @ 12:07:23
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: Ida Gratte

mm gott :D

2014-10-11 @ 12:53:20
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0