Lördag



Som alltid på helgerna så startade jag den här dagen med ett
gympass. Idag blev det fokus på armar men även lite cardio i
form av crosstraining. Nu har jag gosat ner mig här i soffan med
morgonrocken på mig. Det måste vara det bästa med helgerna,
att man kan strosa omkring med morgonrock/pyjamas hela dagen
om man så vill. Idag blir det dock inte hela dagen, efter frukosten
ska jag byta om eftersom jag ska på stan. Hade tänkt promenera till
Knalleland för att titta i affärer, besöka apoteket och fördriva lite tid.
Ni vet säkert vid det här laget att jag älskar att gå i affärer, haha.
Resten av dagen är oplanerad, ska mysa runt här hemma under
kvällen med te och eventuellt äta en nutellabulle. Det är ju ändå
kanelbullens dag!

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snygg du är!

2014-10-04 @ 09:00:08
URL: http://sessie.se
Postat av: Anonym

Ja har haft en tuff uppväxt

Ja får också ont i magen av lasange i bland har känslig mage har en tarmsjukdom ulcerös colit så jag är lite känslig mot mjölkprodukter får ont i magen om jag har ätit för mycket av det så kan det vara i bland

Ja rosa är fin färg

Hoppas du få en fin lördag

Kram

2014-10-04 @ 09:13:28
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Kajsa-Stina

Skönt att starta dagen med ett träningspass. Det skulle jag också vilja göra egentligen.
Och så kul att gå omkring i affärer och titta. Det älskar jag också haha! Är du ute efter nånting speciellt eller ska du på kika? :)

sv: Då är våra föräldrar väldigt lika med andra ord när det kommer till att steka maten. Mamma kan också tycka att pappa överdriver med smöret men hon är ju inte snål själv heller om man säger så.. Så jäkla störande när man ska försöka få ett "normalt" förhållande till mat och att man då överöser med smör är ju bara dumt och jävligt onödigt.

Och imorgon är det söndag vilket betyder att jag ska utmana mig! Det kommer ju att bli det jag utmanat med dem senaste veckorna men ändå. Får se när jag vågar mig på att ytterligare ta ett steg och testa en fear food. Ska du försöka utmana med nånting svårt i helgen eller hur tänker du? Vad ska du hitta på till middag idag? :)

Hoppas du får en fin dag <3

2014-10-04 @ 09:15:29
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Lilla Malin

Härlig start på helgen! Knalleland? Bor du i Borås alltså?

Postat av: Carolina

Intressant. Jasså? Folk som jobbar där har psykiska sjukdomar? :O ja, men förstående men man ska försöka hjälpa dem. Ja LPT diskuterar vi om i skolan, det är faktiskt intressant. Jag gillar ju sådant, hur mentalsjukhus gjorde med dem och sådant. Men det är riktigt hemskt :P

Jaha :D men det är ju inte kanelbullar ju ;)

2014-10-04 @ 11:45:17
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: Anonym

Sv: ja så sjukt najs så jag hoppas verkligen jag klarar skrivningen :P

Ja jag hade det super mysigt :D

2014-10-04 @ 12:27:59
URL: http://fbb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0