Dag 302 på årsutmaningen

Dag 302: Hur mycket pengar och tid lägger du ner på din
hobby varje månad i snitt?

 
Hmm.. Gymkortet kostar typ 199 kronor/månad tror jag,  är inte
helt säker då jag har det på autogiro så det dras automatiskt.
Tiden som jag spenderar på gymmet är i genomsnitt ungefär
1 timme nästan varje dag och jag gymmar ju 5-6 gånger per vecka.
Så blir typ 26 timmar/månad som jag spenderar på gymmet,
utöver det tar jag powerwalks.

Hur mycket tid och pengar jag lägger på shopping varje månad
varierar. Ibland blir det mycket och ibland kan jag hålla mig länge
ifrån att shoppa så vissa månader är billigare.

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Man kan gott och väl lägga ner pengar på det man trivs med och som gör en lycklig. Både träning och shopping är hög prio hos mig med hihi :)<3

sv: Åh visst är morotskaka såå gott alltså! Älskar den kakan :')

Absolut är det så! När jag har tränat innan så har jag alltid tränat själv då jag tycker att jag får ut mer av det och att det blir mer effektivt så :) Får se när jag själv kan komma igång med träningen igen. Skulle vara så skönt att få börja ju.. Men en jag skulle kunna tänka mig att träna med är du! Jag tror att vi skulle kunna träna bra tillsammans och både prata men ändå vara svettiga och köra slut på oss haha :D

Tack fina du<3 Vi får tänka som så att det är bra på sikt för kroppen och måendet med några kilon till. Vi är underviktiga både du och jag och vi bör gå upp flera kilo bägge två! Okej! Men vad skönt att höra att det inte är bara jag som samlar på mig vätska haha! Men jag har hört att salt tex. Binder det vätska eller har jag fått det om bakfoten? Kroppen är fantastisk på så sätt annars att den rensar ut gamla slagg produkter om man är utan vissa livsmedel ett tag vilket kan vara skönt :)

Nej men är det sant! Gud så kul att din kompis själv bor här i Fagervik! vi kanske bor grannar haha? När är hon född? Är hon också född 91? Jag känner ju några 91or här så jag vet säkerligen vem din kompis är! Kul :D

Åh så skönt att det är sista jobbdagen för dig imorgon och att du sen får en lite tidigare och längre helg. Det är du verkligen värd :) Kommer du att kunna ha tillgång att blogga när du är hos Johan också? Jag hoppas att du har det hihi :)

Idag mår jag helt okej. Hade en lite bättre känsla i morse när jag vaknade så det kändes skönt. Men ångesten lär ju komma sen lite grann. Kanske.. Hoppas inte men det lär den göra :(

Kramar<3

2014-10-29 @ 13:42:45
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Sanna Preifelt

Åh spännande :) Jag lägger kanske 30-40h/vecka på min hobby och kanske 500kr i månaden - jag älskr webbdesign :)

2014-10-29 @ 14:22:10
URL: http://sannasrum.se
Postat av: JoJo

199kr för ett gymkort var ju inte alls farligt :)

sv; jag har en samsung galaxy s4 nu. är sjukt nöjd med den! :D vad har du själv för mobil? :) hahah ja lätt att instagram blir nedladdat först och som jag även loggar in på först. hahah :D

haha skönt att höra att du också kan ha massa sug efter allt möjligt! :D hur tycker du att teet fungerar nu? :)

japp, precis ;) men man kan ju inte hålla reda på allt jämt :P hehe!

2014-10-29 @ 16:04:39
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0