Dag 294 på årsutmaningen

Dag 294: Hur mycket tid spenderar du på internet varje dag?
(Tänk dator, mobilappar, tv via internet, onlinespel m.m):
Det är svårt att säga exakt hur mycket tid jag spenderar på
internet/appar varje dag, det kan variera rätt mycket från dag
till dag beroende på hur mycket jag har att göra. Oftast sitter jag
mellan 30-60 minuter per kväll vid datorn och läser bloggar,
förbereder blogginlägg och så vidare. Appar använder jag några
gånger per dag så där blir det också några minuter per dag.
Skulle väl uppskatta att jag kanske spenderar cirka 1-1 ½ timme
per dygn på internet och under helgerna blir det lite mer.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilla Malin

Usch, det vill man nog inte ens börja räkna på ;)

Postat av: carolines

SV: Så gott var det! :) dock tyckte jag nästan det var godare dagen efter när man värmde upp maten, hm haha. Ja jag skulle också behöva städa men jag. orkar. inte! Haha :P Jahaaaa.. Gillar du inte ägg? :/ det som är så gott! ;) hehe

2014-10-21 @ 15:13:22
URL: http://carolines.for.me/
Postat av: Erika

Men det är ändå ganska "lagom" :)

2014-10-21 @ 16:42:26
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Clin

usch vill inte ens räkna hur mycket jag lägger ner på internet.
Spel, instagram, fb, bloggen....usch.

Hur var din helg?
Knappt orkat sitta vid datorn alls på flera dagar. Bara kastat in några inlägg via mobilen :D
Kram

2014-10-21 @ 16:55:12
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: michelle bergström

Sv: ja jag kan verkligen förstå att du vart arg och rädd! Inte kul att få hem värsta fakturan.. Men hur gick det sen? Fick du ändå betala den?

Skönt att höra att du mår bra! Jo jag mår också bra. :)

2014-10-21 @ 19:17:33
URL: http://michellebergstrom.forme.se
Postat av: NICOLE

SV: Jo det är självklart bra! =) Och jag har ju tur som har Henrik som redan bott hemifrån och kan tänket.. jag har ju alltid fått allt serverat haha :) Men idag köpte jag minsann lax på extrapriset och sparade 20 kr, det du ;) Haha

Jaha okej, men bra! :) De sitter ju som en smäck ;) Jaså blir du mindre när du tränar ;)

Haha, förstår vad du menar :) Man får ju mer former och toner men man får ju samtidigt muskler :)

Jaha vad jobbigt :( . Jag har superbra sporttoppar ifrån Ullmax & såna bra märken som jag är supernöjd med :) Men linnen har jag från alla möjliga olika märken :)

2014-10-21 @ 19:37:27
URL: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0