Dag 290 på årsutmaningen

Dag 290: Tipsa om något att göra på fredagar.
Jag älskar känslan när man stämplar ut från jobbet på
fredagseftermiddagarna och har helgen framför sig, underbart!
Oftast brukar jag spendera mina fredagseftermiddagar på
gymmet eller så åker jag till J i Växjö. Jag är ingen tjej som är på
krogen varje fredag utan istället föredrar jag att ha hemmakvällar
med gott att äta och dricka, ha tända ljus, se en bra film/tv-serie
och mysa med Diesel (och J de helger som vi är med varandra).

Gör något som du tycker om, som får dig att njuta och som verkligen
ger känslan att du är ledig!

 

Kommentarer
Postat av: finnsingaursäkter

Jag är exakt likadan faktiskt haha, så mycket mysigare!
Hoppas du får en grymt härlig helg fina du, kram!

2014-10-17 @ 15:02:14
URL: http://finnsingaursakter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0