Dag 279 på årsutmaningen

Den här veckan handlar årsutmaningens tema om tv-serier.
Tror det kan bli rätt så bra då tv-serier är något som jag gillar.

Dag 279: Tycker du det är intressant att prata med andra
människor om tv-serier som du gillar?
Det beror på om personen som jag talar med gillar tv-serien eller
inte. Ibland kan det vara kul att prata om någon tv-serie, hur man
tror att det ska gå, vem man tror är mördaren och så vidare. Det
brukar jag och J göra gällande The Mentalist, tycker det är jättekul
att ligga och klura ut vem som är mördaren och varför han/hon
skulle vara det.
 
 

Kommentarer
Postat av: Christin

Den tv-serien har jag inte sett men den låter spännande!

2014-10-06 @ 15:37:24
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Boel Enström

The mentalist är så himla bra :D

Sv: Ja, kina mat är himla gott^^

2014-10-06 @ 16:02:54
URL: http://boelsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0