Utbildning

 
Äntligen hemma! Det har varit en lång men intressant dag
i Jönköping. Senior Alert-utbildningen var riktigt bra och givande.
Fick även god frukost, lunch och fika så jag var nöjd, hihi.
Hemfärden var dock bland det värsta som jag varit med om!
Det var något fel med bilens belysning så vi hade inget halvljus
utan bara parkeringsljus, helljuset fungerade inte heller och inga
lysen alls bak.. Livsfarligt! Detta gjorde att vi var tvugna att köra
med varningsblinkers på för att övriga bilister skulle se oss.
Gissa om jag hade hjärtat i halsgropen.. Men som tur var klarade
vi oss helskinnade och kom fram till kontoret.

Nu har jag precis satt mig ner i soffan och tänkte varva ner lite
innan det är sovdags. Hade tänkt städa men det hanns inte med
ikväll utan får göras under helgen istället. Hoppas ni har haft
en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Clin

Nä men fy vad läskigt att kör så!! Jag hade dött!!

svar: usch 6veckor i från varandra!! Jag hade dött igen ;) Haha nä man shit vad ni är starka!! Vi har varit i från varandra 5 veckor i somras och det var hemskt!!
När man väl ses sen så är allt så mycket mysigare dock.
Låter som att ni hade en underbar helg tillsammans! =)

Vi gjorde nästan samma saker som er ;) Umgick med mamma, shoppade, var på restaurang.
Kram

2014-11-04 @ 20:41:02
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: Anonym

Sv aha okej vad trevligt :)

2014-11-04 @ 20:53:24
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Anonym

Sv aha okej vad trevligt :)

2014-11-04 @ 20:53:27
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: michelle bergström

Sv: jag ska ha praktik på ett LSS boende :)

2014-11-04 @ 21:03:55
URL: http://michellebergstrom.forme.se
Postat av: NICOLE

Vad läskigt :O Vår bils blinkers (på ena sidan) la av så vi kunde aldrig blinka ur rondeller, det kan ju sluta riktigt illa det med :O Men nu är det ordnat i alla fall :) Men läskigt när det slutar sådär! Körde du idag? :)
Härligt att det var något givande! Och gott med frukost och lunch :D

SV: Jag tycker det är galet skönt! Och man tänker ju inte på att man tränar eller hur mycket man faktiskt bränner :O Men så blir man ju så skönt trött efteråt också.
Usch vad tråkigt för dig :(

Klart du får fråga, jag tycker också det är roligt att höra om vad andra äter :D Så fråga på haha :)
Till kvällsmål brukar vi mest bara ta något lätt, typ kvarg och mûsli frukt, te :)

Nä det skiljer sig mycket hos mig med! Den jag drack i helgen var det alkohol i och den var god, men sen finns de ju de som har så mycket alkohol i att man glömmer att man dricker glögg, då försvinner den känslan enligt mig...

Ja så fantastiskt gott :D Ska som sagt också köpa oss en sådan, asbra att ha hemma ifall det kommer någon och hälsar på men också gött för oss själva liksom :D

Jag har haft ett tag nu då jag renat mig från godis och sånt, och faktiskt har dte gått bra :D Det brukar ju göra det de första dagarna men sne kan man ju få som ett sug :) Nu har jag inte fått det. Framsteg ;)

Tack vad du är snäll!! :D
Japp vi har också om utvecklingspsykologi! Men vet inte om det var till dig jag skrev det, men jag är så sjukt osäker på denna då inget har varit rätt med delkursen :( Så vi får se hur det går!

2014-11-04 @ 21:13:14
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: JoJo

men fy fan att köra utan lysen! :o

sv; man kanske ska ta och göra en äppelkaka någon helg? :)

jag vill också se annabelle, men vet inte nån som vill se den med mig. attans att vi inte bodde i samma stad, då hade vi kunnat gått och sett den. jag älskar verkligen skräck! ^^

ja jag håller med dig om att naturgodis är bland det bästa som finns! :D ååh chokladdoppade kokostoppar! <3 mums! :D

2014-11-04 @ 21:39:25
URL: http://rockdoll.devote.se
Postat av: Linda

va roligt med utbildning

2014-11-04 @ 23:37:13
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
Postat av: Lilla Malin

Härligt att det var en givande utbildning. Jag förstår inte riktigt varför de ska böka in allt nytt på en och samma gång. Central planering, TES, mobillåsen och ja, allt på en gång. Tycker synd om de lite äldre som inte riktigt hänger med faktiskt!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0