Torsdag

 
Usch så segt det var att kliva upp imorse! Jag var trött och sängen
var så varm och skön. Men snart får jag ligga i sängen hur mycket
jag vill för om två dagar är det ju helg, skönt! Men än är det
inte helg utan torsdag vilket betyder att arbetet kallar. Har massor
att göra idag, bland annat ringa till folk och boka in hembesök,
skriva omprövningar och så vidare. Tror minst sagt dagen kommer
gå i rasande fart! Under kvällen blir det ett biceps/tricepspass på
gymmet och det ska bli härligt att träna de muskelgrupperna då
det är en vecka sen sist. Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Håller med dig om att sängen är förbaskat skön alltså! Skönt att det snart är helg så du kan sova hur länge du vill :)

sv: Åh ja havregrynsgröt och äggmacka är bara för gott alltså! Var jättelängesen jag åt nåt utav det dock. Får ta och göra det ju :D

Jag förstår att du saknar att kunna umgås med din mamma på tu man hand liksom. Men när ni väl ses så är det ju underbart :) Bor hon i Umeå eller bor hon i din födelsestad? Trivs du annars bra där du bor nu eller tror du att du kommer flytta därifrån nån gång? :)

Din lunch lät ju såå god alltså! Älskar sallader av alla dess slag då det går att variera i det oändliga :D Men köttfärslimpan igår alltså. Mums på den med hihi :)

Så jobbigt att du hade en stressig dag på jobbet igår och fick huvudvärk på det :( Hoppas du mår bättre idag iaf?<3

Jag tycker det var en bra uppgift jag fick av sjukgymnasten. Det är så lätt att fokusera på allt negativt istället för att se det som faktiskt är bra. Jag jämför ju mig med andra precis HELA tiden. Måste försöka inse att jag duger jag med som jag är även om det är svårt ibland.

2014-11-06 @ 09:33:44
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja det var riktig lyckad dag i går.
Teatern var jätte bra dom var duktiga

2014-11-06 @ 09:50:25
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja det var riktig lyckad dag i går.
Teatern var jätte bra dom var duktiga

2014-11-06 @ 09:50:26
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: Lilla Malin

Låter som en ganska bra dag ändå, hoppas det går bra på jobbet! För min del blir det lugnt. Troligtvis en massa läsning :)

Postat av: Sara

Ja ibland är sängen för skön :) Idag blir det bara städning för mig , riktigt tråkigt men måste göras :)

2014-11-06 @ 12:12:13
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0