Torsdag

Usch nu är det verkligen vinter. Fy vad kallt det är, jag dör!
Det är några plusgrader ute men det känns som minst -15 grader.
Jag trodde att det skulle vara varmare här söderut vintertid jämfört
med i norr men jag tycker det är kallt, haha. Visst, graderna är
bättre men det är en annan luftfuktighet här som gör att det blir
väldigt kallt och råare luft. Hade verkligen ingen lust att kliva upp
imorse ur sängen, det var så kallt i sovrummet så fy.. Men tyvärr
var jag tvungen att kliva upp, jobbet kallar ju om ett tag. Hela
förmiddagen kommer jag spendera på utbildning, skoj att göra
något annat i några timmar. Efter jobbet ska jag till gymmet och
träna, men vad det blir är oklart ännu. Iförrgår fick jag en sträckning/
nerv i kläm i vaden som gjort att jag haltat och haft lite ont och ömt,
men jag hoppas vaden är bättre idag så jag kan crosstraina.
Ska ni gymma idag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Stina

Så mysigt att tjuvstarta julen redan nu till helgen med att ta fram lite ljuslyktor och dukar o sådär :) Jag tror att vi också ska börja lite smått med det nu i helgen faktiskt då mamma är ledig den här helgen. Nästa helg jobbar hon så då blir det mer det lätta som vi pyntar haha. Pappa är väl inget fan av att byta gardiner osv ;) Så det får mamma göra nu och så får vi ta fram det som är lite enklare så som tomtar, ljuslyktor osv :) Längtar efter att julbaka också. Älskar lussebullar, pepparkakor, knäck, madelmassegodis osv. Även godiset är ju gott som man äter till jul. Vi har alltid paradisasken :D Men har hört att dem ska ta bort trillingnöten :( Och fler andra goda vilket jag tycker är trist. Och så har dem lagt dit något helt annat. Men några goda är ju kvar iallafall :)

Åh vad jobbigt :( Jag hoppas att sträckningen går över fort. Aldrig kul att ha det på det viset :( Det är ju så typiskt när man kommit in i en bra rutin och så ska det bli sådär. Som jag med min skrapning på benet. Tack o lov så håller det på att läka nu så jag hoppas att det är helt återställt snart ( peppar peppar ) Jag älskar att gå på promenader så det är ju ett bra alternativ då du inte har tillgång till gym hemma hos din mamma. Hur tror du att det kommer gå då när du är van att träna varje dag? Tror du att det kommer bli jobbigt eller känns det som att du kommer klara det? Klart du kommer klara det! Men klart det kan kännas jobbigt också såklart. Själv så känner jag ångest med julen på så sätt med allt vad det innebär med mat osv. Jag älskar julen annars men just maten i och med anorexin. Vad man ska äta på julbordet och hur man ska hantera känslorna.. Vad är din favorit på julbordet? :)

Hoppas annars du mår bra idag och får en fin dag :)

2014-11-20 @ 09:09:44
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: NICOLE

Usch lät inte alls kul :O Hoppas det känns bättre idag :)
Haha, jadu. Det kan ju bli galet kallt här, och som du säger är luften så kall och rå. Gäller att ha någon halsduk för näsan så man skyddar bihålen..

Jajemen, såklart :D (svaret på sista frågan där haha)

SV: Jag missade halv åtta igår :/ Men jag tycker Gotland verkar så mysigt, har aldrig varit där :)

Ja det var roligt :)) Alltid kul när det kommer folk tycker jag!

2014-11-20 @ 10:59:56
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0