Torsdag

 
Värst vad det var segt att kliva upp idag.. Ögonlocken var
tunga som bly och kroppen likaså, ville verkligen inte lämna
sängen. Lägg till träningsvärk så förstår ni min situation, haha.
Förhoppningsvis piggnar jag till efter att ha tvättat ansiktet
och fått i mig frukost. Idag är en såndär dag då jag inte har tid
att vara trött, haha. Igår låg datasystemet nere i flera timmar
vilket gjorde att vi inte kunde göra något.. Irriterande! Alltså har
jag en del att skriva idag.. Förutom det är schemat fullspäckat
med hembesök under förmiddagen och handledning för gruppen
under eftermiddagen. Spännande! Kvällen ska jag som vanligt
spendera på gymmet och sedan måste jag packa inför imorgon.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0