Onsdag

 
Godmorgon onsdag och mitt i veckan-dagen! Vaknade upp för
en stund sen med en redig träningsvärk i armarna från gårdagens
biceps- och tricepspass. Fryser så in i norden trots att jag har
klätt på mig rejält så jag är inte ett dugg sugen att gå ut i kylan..
Men jobbet och massa utredningsskrivande väntar så jag måste
ta mig iväg. Känns som att ärenden haglar in nu, har hur mycket
som helst att göra. Längtar tills arbetsdagen är över så jag får
kliva in på gymmet och köra järnet på crosstrainern, lyfta vikter
och "teripera" (haha hittade inget bra ord ). Att gymma är
verkligen terapi, det är så härligt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Hahah, världen är liten :D Ha en underbar dag!

2014-11-26 @ 07:43:40
URL: http://ptbyelin.se
Postat av: JoJo

heja dig! själv så är jag orolig att mitt halsont inte hinner gå över tills på måndag då jag ska prova på nya gymmet. :( är hemma från jobbet idag pga halsont, förkylning och bråkigvisdomstand! fan vill ju vara frisk tills på måndag!

sv; haha nej, undra om jag ska skaffa mig en i år jag också? ;D haha aaw, vad snällt av dig! :D

jag älskar också hallon/lakrits och choklad så tror också att den är god! haha låter som mig, jag tror att det blir den första biten för mig också ur asken ;P annars blir det nog gräddnougaten som blir först och den får bli andra biten :P

du får köpa pepparkaksdumle till jobbet och hälla upp i en skål så kollegorna får äta mer av dom ^^

2014-11-26 @ 12:00:38
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0