Måndag

 
En underbar helg är förbi och jag har haft det så mysigt med
min fina! Det var extra jobbigt att lämna Växjö igår då jag inte
vet när jag ser J nästa gång.. Men innan jag åker upp till norr
blir det av, så inom en månad i alla fall.
 
Det var inte bara jobbigt att lämna min fina igår utan det var även
kämpigt att kliva upp ur sängen imorse. Var så himla trött och seg!
Tillslut tog jag mig upp och nu är det dags att ordna frukost innan
det är dags för jobb och möte. Under eftermiddagen/kvällen blir det
att handla mat och sedan ska gymmet besökas. Det blir nog en
bra måndag. Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Julia Müller-Sandvik

sv: Tack, jag älskar smördeg, idag ska vi äta det igen ^^

2014-11-17 @ 06:59:25
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: Kajsa-Stina

Så härligt att ni haft en mysig och bra helg tillsammans♥ Jobbigt bara att behöva skiljas från varandra :( Men skönt att ni vet att ni iaf kommer träffas inom en månad vilket inte är så lång tid egentligen! Ni får hålla kontakten bäst ni kan under tiden med mycket telefonsamtal så ni kan höra varandras röster :)

sv: Jag blir så inspirerad att gå på julmarknad när jag hör din berättelse om hur mysigt ni hade det :) Jag älskar julen så mycket och att gå på diverse marknader och skyltningar. Åh♥ Då vet man att julen är på intågande och det är så härligt!
Vad kul att du fick med dig lite smått och gott därifrån. Ser fram emot att se bilderna från dina inköp hihi :)

Jag kommer nog alltid köra på samma frukost hehe. Den är SÅ god så varför sluta liksom :D Hur har annars din första dag på jobbet varit efter helgen? Och hur gick gympasset? Vad körde du för muskelgrupper idag? :)

Kramar♥

2014-11-17 @ 09:28:25
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: Sara

Förstår att det är jobbigt, har ni funderat på att flytta ihop ?

SV:Åh vad mysigt :) Vi har faktiskt ingen inplanerad men får se vad som dyker upp :) Ja visst är den ? :)

Hoppas du får en underbar måndag :)

2014-11-17 @ 11:11:43
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Lilla Malin

Härligt att du hade det bra i helgen :) Förstår att det både var jobbigt att åka därifrån och gå upp imorse men håller tummarna för att jobbdagen är lugn i alla fall.

SV: Det blev salted caramel till oss och sen köpte vi två söta presentförpackningar till våra föräldrar med lite vuxnare smaker, typ whisky och romrussin.

Postat av: carolines ♥

Önskar dig en fin måndag också ♥ SV: Förlåt för sent svar, men har som sagt haft bloggpaus :) Min katt hade lite irriterade urinvägar så hon kunde inte kissa :( stackarn. Men hon mår mycket bättre nu ♥

2014-11-17 @ 11:15:17
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0